Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

45 Depotilta tilaaminen?

Aloittaja Korte, 09 tammikuu 10, 22:05:31

« edellinen - seuraava »

Korte

Olis tarkoitus tilata 45 depotilta tilailla stroker limput ja muuta krääsää talven mittaan. Limputhan on t&o joten niiden suhteen ei varmaan ole ongelmia. Mutta minkälaatuista muu tavara on? Onko ollut toimitusvaikeuksia tms? Käsittääkseni porukka kuitenkin tuolta jonkun verran tilailee..

Webmaster

Yli vuosi sitten meinasin tilata heiltä +20 kromi springerin + muuta kamaa pannuun.
Mutta tilaamatta jäi, koska mailin vaihdon ja puhelin soiton jälkeen ilmeni, että toimitus olisi kestänyt 8-10 viikkoa.
Heillä ei ollut tuotetta varastossa ja keulan valmistajalla ollut mitään takeita toimitukselle.
Lopulta päädyin tilaamaan se W&W:n kautta. Muista toimituksista en sitten tiedä.

Korte

Hmm.. Jan willen bloomilta ja saksan ebaystä taitaa saada noita tärkeimpiä romuja ostettua ja tulevat valmiiksi euroopasta, tällöin kai vältän tullit ja muut?

Jack

Lainaus käyttäjältä: Korte - 26 tammikuu 10, 20:29:15
Hmm.. Jan willen bloomilta ja saksan ebaystä taitaa saada noita tärkeimpiä romuja ostettua ja tulevat valmiiksi euroopasta, tällöin kai vältän tullit ja muut?

Juuri näin. Kunhan katsot, että tavara todella lähtee EU'n alueelta. Joskus törmännyt myyjiin, jotka ovat Eu'n sisällä. mutta tavara lähteekin esim. Singaporesta. Silloin napsahtaa...

Jack
Flatheads!!!

Hemuli

Eikös tuo 45partsdepot myyty jenkeille ja sen jälkeen on toimitukset tökkineet?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Yhden keulan olen sieltä tilannut, springerin, ja ihan äkkiä en mitään muuta tilaakaan >:(

Usean viikon odottelun jälkeen saapui lopulta keula jonka ohjausakseli oli hitsattu vinoon. Takuuprosessiin meni lisää useita viikkoja, korjattu keula lähetettiin lopulta väärälle tyypille suomeen (sama etunimi kuin mulla) jne. Pitkä ja surullinen tarina joka alkoi joskus helmikuussa 2007 ja päättyi lopulta elokuussa 2007. Hemuli varmaan muistaa tämän jutun?

Tuon keulahomman takia tuli ostettua nykyinen Buell että pääsi sinä kesänä ylipäätään ajamaan, pannu kun seisoi tallissa ilman keulaa ja mitään tietoa toimituksesta ei ollut.

Minä ainakin kierrän 45 PartsDepotin kaukaa...
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.