Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Nopeusmittarista

Aloittaja niko1976, 09 tammikuu 17, 14:20:16

« edellinen - seuraava »

niko1976

1979 FLH on tässä bobber-projektinani ja varastojani penkoessa löysin nopeusmittarin, jonka taulussa lukee 1400rpm=60kmh. Tästä päättelin että pyörityssuhde on siinä 2:1. Sopiikos tämä nyt tuohon mun nelivaihteisen pyörityssuhteeseen vai pitikö siinä olla 1:1?

Vaijerin kierteet eivät ainakaan näytä natsaavan, mutta äkkiäkös siihen jonkin adapterin väsää jos pyörityssuhde on oikea.

Onko kenelläkään kokemusta tai suosituksia edullisesta minispeedosta, joka olisi oikealla pyöityssuhteella ja vielä natsaisi Shovelin vaijeriinkin? Pääsis näin ehkä helpoimmalla...

Don Quijote

Polkupyörän digimittari tai joku snadi ja edullinen navi niin pääset helpolla ja halvalla 😎
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

niko1976

No joo, eihän tässä mitään puritanistisen periodi correctia olla tekemässä. Siitä huolimatta diginäytöt eivät tunnu mun valinnalta. Ja onhan niissä magneettiantureissakin oma säätämisensä.

Kapteeni sika

niko1976

Eli 1:1 -suhteella mennään. Olikos kellään niitä mittarisuosituksia? Analoginen, simppeli ja mielellään edullinen pitäisi löytää.

Kapteeni sika

Storehousen tarjontaa, useimmat kotimaiset diilerit tilaa tuolta(kin).

http://www.motorcyclestorehouse.nl/keyword/1%3A1+speedo

GlennHughes

Lainaus käyttäjältä: niko1976 - 10 tammikuu 17, 10:08:06
Eli 1:1 -suhteella mennään. Olikos kellään niitä mittarisuosituksia? Analoginen, simppeli ja mielellään edullinen pitäisi löytää.

Kyllä oma kaali alkoi muutaman viikon ajon jälkeen kertomaan mitä vauhtia mennään ja se se vasta anal-oginen ja simppeli onkiii... mul ei oo siis mitskuu ja hyvin  ::) menee  ;D
Arsch!

niko1976

Kahdessa edellisessä pyörässäni ei ollut lainkaan nopeusmittaria. Hyvin meni, ei sakkoja jne. Kokemuksesta tiedän ajavani ilman mittaria alinopeutta ja että ajonopeus alkaa etenkin pidemmällä matkalla seilaamaan ylös ja alas. Siksi ajattelin laittaa tähän laitteeseen jonkinlaisen nopeudennäyttimen.

timppa-69

mulla on 3 pyörässä sigma m8 hyvin pelaa ja plussana trippi,ajettu aika ja keskinopeus ja pieni koko...pikku tankillisissa pyörissä on hyvä tietää ajomatka ja koska pitää tankille mennä..

timppa