Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Lättäpää

Aloittaja Thomas, 15 joulukuu 09, 23:46:11

« edellinen - seuraava »

erakko

Ei niissä ole. Kuten yllä mainittiin ni alumaalia vain.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Hyvä tietää tulevaisuutta silmällä pitäen ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

::)
Vähän knoppitietoa aiheesta!  ;D
Itseasias Race Dep. ohjeisti jo muistaakseni 30-luvun lopulla kasaamaan Wldr:n koneen alumaalilla tiivisteen sijaan.
En vaan nyt äkkiä löytäny tehtaan julkaisemaa ohjetta,dementia vaivaa. Tietty jos jollain olis 30-luvun ShopDope-kirja ni muistaakseni siellä on se.

Muoks: siis ei kasaamaan koneen vaan kannet paikalleen. Tuli brain pfart
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Tuomo

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

twinspeed

Kun kattelin tuota kuvaa, niin onko tämä lättis nyt sitten täysin jousittamaton??? Lukuunottamatta penkkiä siis.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

tyg

Yllätävältä maailmankolkalta,,,

WL 750 ????????..???..???????

JaZZo

Shovelpiä

Kaaleppi

Hienosti customoitu vanha harley..1948 UL , Born Free 4, , Righteouscycle, Live free cycle sales, Joe Lingley, flathead Varmaan ihan hauska pyöräralli too Born free, ovat ilmeisesti amerikan-joet ottaneet mallia Joutsasta. :)

Kiwi

On kyllä koneen viimeistely kohillaan. Ja toi pikkulättäkafe taitaa olla helvetin nopee jokasuhteessa, kun on toi etujarruki kerinny ruostumaan ;D

streamliner

twinspeed

Aika nostaa tätäkin aihepiiriä ;D

Tällasen ma haluun, tai sitten tällasen

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

twinspeed

Ja tässä on äärimmäisen rankka pikkulättä:

Hevosenkenkä öljysäiliö sopisi pyörään kuin nenä päähän, ja täyttämään tyhjäksi jäävän tilan.  Tässä paremmesta kuvakulmasta, josta tuo tyhjä tila ei näy.

Kiwi

Jack

fillaria kommentoimatta, off-topiccia;  Fukurokuju on ehkä maailman paras saappaankorjauspaja...

edittiä, se onkin hukurokoju....
Flatheads!!!