Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Lättäpää

Aloittaja Thomas, 15 joulukuu 09, 23:46:11

« edellinen - seuraava »

twinspeed

Saisivat enemmänkin käyttää tuollaista menetelmää; kaikkiin putiikkeihin vaan moottoripöriä näytille viihdyttämään "asiakkaita", jotka välillä pakosta joutuvat noihin muuten niin rasittaviin paikkoihin.

Tässä yksi mielestäni vertaansa vailla olevan lättäpää-toteutus:

Tällaista stuukkia vois yrittää saada muuallekin kuin nopeusennätyksiin.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

JPP

tuuba

nyt on mun mielestä saksalainen onnistunu todella hyvin
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

ma^ko

Erikoinen springeri, mitä tuolla on haettu, pelkkää erikoisuutta vai jokin konkreettinen syy moiseen rakenteeseen?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

erakko

^ tuo on hillclimber-tyyppinen springeri.niitä saa nykyää ihan uustuotantona.
http://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?page=%2158788
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rezi

Saksanpoika on näköjään värkännyt hydrauliseen etujarruun vaijerikäytön. On tyhmyyksissään mennyt testaamaan sitä ja pilannut jarrulevyn mustan pinnoituksen ;D

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 23 tammikuu 12, 16:42:22
Saksanpoika on näköjään värkännyt hydrauliseen etujarruun vaijerikäytön. On tyhmyyksissään mennyt testaamaan sitä ja pilannut jarrulevyn mustan pinnoituksen ;D

Joo, selkeesti ajopyörä :D
Tai niinno, eikai ylämäessä jarrua tarttiskaan..
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

JPP

Samahan tuo levy on maalata vaikka kokonaankin jos haluaa pelkät jarrulevyn "puolat" mustaksi. Muutama jarrutus ja kitkapinta on taas kiiltävä. Autopuolella Black Diamond tekee samoin.

Vähän kun sais vielä patinaa tuohon pyörään niin sopis mun silmään vielä paremmin.

flhx

Onhan noita Norleyta jo nähty, mites ois Nordian...Jackin kommenttia odotellessa...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

-väiski-

^ Itelle uus juttu tuo etujousitus.  :o Kyllä kaikenmaailman haitarikumeja on nähty, mutta jouset tuolla tavalla teleskooppikeulassa. Osuu kyllä mun silmään.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

flhx

^onhan noita. Forking by Frank ainakin sellanen jonka tuotoksia muistan nähneeni jo aikoinaan amerikan lehdissä.

http://www.frankmain.qpg.com/
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kiwi

Ja helpoiten muistettava saattaa olla Suzuki PV... ::)

Thomas

Lainaus käyttäjältä: flhx - 12 helmikuu 12, 00:44:08
Onhan noita Norleyta jo nähty, mites ois Nordian...

Olen aina ihmetellyt näitä.. toki eihän 2-pyöräisillä liikkumisessa ole kysekään 'järki-jutuista' mutta kuitenkin.. Minkä takia yhdistää huono ajoasento alitehoiseen moottoriin, ja saavuttaa huima 35mph nopeus ja jäykkä niska.. Toi on vähän sama kuin joku 6-koneinen camaro.. ehkä britti-kärpäsen pureman saaneet elävät jossain mielikuvitusmaailmassa, missä Triumph Herald 900cc on maailman paras urheiluauto.

Tuommoiset kuvat pitäisi bannata lättäpää-keskustelusta.. ja mieluusti koko foorumilta.. häväistystä sanon minä..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

Kiiski

Miten niin 35mph? Musta tossa on kovastikin järkeä, eikä ne tehot tossa laske päinvastoin, ainakin tossa Knuckle tapauksessa. 

Jack

voisin veikata, että toi Nordian liikahtaa aika rivakasti.

Puheet 35 mph nopeuksista on tietämättömän höpötyksiä ;D
Flatheads!!!