Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Vakuutukset?

Aloittaja Tela79, 11 huhtikuu 16, 16:50:45

« edellinen - seuraava »

Tela79

Moro!
Missäs yhtiössä on halpa vakuutus pyörälle?
Pitäs vakuuttaa tuommoinen 2010vm dyna

EDIT:mun oli vaan pakko muuttaa toi otsikko

Jauhoparta

Viimeksi kun tein selvityskierrosta, Pohjola veti pisimmän korren aika selkeesti. Isoin ero oli ifiin. Pohjolassa sain liikennevakuutuksen superkaskolla 300â,¬ halvemmalla ku ifin pelkkä liikennevakuutus olisi maksanu. Toki vaikuttaa nää kaikenmaailman keskitykset  ::)

HileD

Oma pers tuntuma on ettet täältä vastausta saa.

Vakuutukset on niin hieroglyyffisiä mitä näistä on tullu foorumeilta luettua että parasta on kun otat useampaan yhtiöön yhteyttä. Vain näin saat vastauksen. Tuntuu että siellä mitatataan henkilön purennan voima ja peräaukon halkaisija jotka oleellisesti vaikuttaa juuri sun vakuutuksen hintaan. Ei siis kahta samanlaista vakuutusta tunnu olevan kun muuttuvia tekijöitä niin monta.

Itellä kalusto Lähitapiolassa ja If:ssä. Yksi mahdollisesti vielä tänä vuonna pohjantähdessä. Että sillai  :o

koiruus

Itselläni molemmat fillarit POP-vakuutuksessa enkä ole vielä halvempaa yhtiötä löytänyt.
Toinen -82 soveli ja toinen -06 Ultra, molempiin sai myös osakaskon.
Sohvi FLHTCUI -06

kkuula

Mulla taas on kahden vm 87 pyörän Sportster ja intruder vakuutukset Ifissä ja oli kilpailussa ylivoimaisesti halvin.

Käytännössä halvinta vakuutusyhtiötä et saa selvillä täältä kyselemällä vaan pitää itte kilpailuttaa.

Hintaan vaikuttaa ainakin pyörän malli, tehot, kuskin ikä ja asuinpaikka.
Sportster vm.87 Vantaa

twinspeed

Jep, itse tarttee selvitellä yhtiöistä, jotta saa tosiaan itselle sen edullisimman.

Esimerkkinä vaan mainitsen, että mulla onpi täysin päinvastainen kokemus, mitä Jauhoparralla. If on mulle paljon halvempi, kuin Pohjola.

Mulla oli vakuutus ennen Pohjolassa, mutta vaihdoin Ifiin kun kyselin hintoja.  Saan Ifistä pyörääni liikennevakuutuksen ja osakaskon halvemmalla, kuin sain pelkän liikennevakuutuksen Pohjolasta.

Toki siitä kun kyselin asioita ja muuttelin vakuutusfirmaa on jo vierähtänyt pari suvea. Voi olla, että tarttis tehdä uudet kyselyt, jos vaikka löytyis halvempi systeemi ja joutuis taas vaihtamaan yhtiötä....
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Lycanth

Jos nyt en muista väärin niin mulla meni viime vuonna rautapään kanssa näin.

Turva 360â,¬ liikenne
If 240â,¬ liikennw
Pop-vakuutus 220â,¬ liikenne+osakasko.

eeko

Mulla taas If ei suostunut antamaan mitään tarjousta
vanhimmalle pyörälle (1954), joten pitäköön
tunkkinsa.
-eeko

Tela79

onse ihme touhua tuo vakuuttaminen..... luulis että samanlaiseen mopoon ois olemassa vaikka 2 samanlaista vakuutusta suomessa mutta tuntuu siltä että suomessa jokapyörään on omanlaisensa vakuutus ::)

ite laitoin fenniaan.....oli halvin

Jauhoparta

Huvittavin homma omassa pyörässä on tuulilasivakuutus  ;D Ei saa pois kun kuuluu superkaskoon. Korvaakohan se kiveniskemät taulussa  ;D. Ja tämä siis Pohjolassa

Tela79

;D onhan se tietysti tuiki tarpeellinen :D pyörässä tuo tuulilasivakuutus
Pittäähän sitä hintaa jollaki repiä

HileD

Lainaus käyttäjältä: Tela79 - 14 huhtikuu 16, 17:12:56
;D onhan se tietysti tuiki tarpeellinen :D pyörässä tuo tuulilasivakuutus
Pittäähän sitä hintaa jollaki repiä

No mutta mikä ihme toi on ku onhan sullakin prätkästäs maksettu autoverokin  ;D

NiLo

Lainaaite laitoin fenniaan.....oli halvin

Fennialla on ilmeisesti asenne moottoripyöriä kohtaan hivenen muuttunut.
Vuonna 2012 sportsterin vakuutus oli Fenniassa 850â,¬/v ja Ifissä 270â,¬/v.

Mulla on muita vakuuksia Fenniassa ja myyjätär sanoi että he voivat lähettää vanhojen asiakkaiden kilpailijoilta saamat paremmat tarjoukset pääkallopaikalle arvioitavaksi, josta sitten annetaan päätös mahdollisesta rabatista. Noh.. penniäkään ei tingattu :o

Ei tarvinnut kauaa reuhkaa rapsuttaa vakuutusyhtiön valinnassa.
Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

twinspeed

Joo, ehkä se olikin toi mullakin Pohjolan suhteen. Kun olin vanha asiakas, jolle ei ollut mitään koskaan sattunut, niin eihän sellaselle kannata halpaa vakuutusta yrittää sovitella, kun on tyhmänä maksellut aina uskollisesti vakuutusmaksunsa.

Nyt vois ollakin sitten toinen ääni kellossa, kun potentiaalisena uutena asiakkaana kyselis...

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

flhx

2004 Dyna, vakuutukset 0 USD = 0 e / vuosi. Kun ei Floridassa oo pakollista ottaa mitaan vakuutuksia.

Tama nyt vaan lisana tahan nollatutkimukseen eli ei muuta kun kanny tai email kouraan ja tarjouksia pyytamaan, lienee tullut selvaksi etta edes suunnilleen osviittaa ei loyda netista. Hajontaa on kuin venalaisessa haulikossa riippuen iasta, vakuutus/vahinkohistoriasta, asuinpaikasta, kengannumerosta,tahtien asennosta jne jne. Pakko yrittaa lopettaa taa touhu ennenkuin tasta tulee seuraava oljy- tai reaktiotankospekulaatio. Paata sarkee jo valmiiksi.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.