Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tekninen pulma.....

Aloittaja minävaan, 02 heinäkuu 15, 09:56:17

« edellinen - seuraava »

minävaan

Motarilla ,ilman käyntihäiriöitä tms. ennakkovaroituksia, kuului poks. Tulos kuvassa nähtävä..Ideoita aiheuttajasta ?

erakko

Kas,reikä päässä. Onko ollut seos laihalla..?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

minävaan

Näin mäkin kelasin.....mut luulisin et pytty/kansi kombinaatio ois silloin aika lämmin...nyt kesti pitää kättä kyljessä kiinni heti tapahtuman jälkeen ?

jannu

Mites kannen puoli, oliko siellä mitään epäiltävää vaurion aiheuttajaa tai syyllistä...?

minävaan

Njet ! Ainoo ero normikuosiin oli et imukanavat ihan öljyssä, mut toisaalta koneessakin paineita väärällä puolella reiän ansiosta....

filtteri

uskokaa tai älkää mut shovelillekin tulee joskus väsy :-\

Kapteeni sika

Taitaa mennä purkuun, kellarissa on kuitenkin osa lakista.

Kylmänä käy soveli jos motaritulituksen jälkeen kosketellaan sylintereitä. Käsin.  ;)  Vai onko lähetty kiusaan kylmää konetta.

minävaan

Joo  :) en nyt tarkoittanut varsinaista hyväilyä vaan että ettei ollut sulamispisteessä koko hoito...eikä tosiaan detonointia....sirinää.....surinaa....kolinaa....vaan tasakaasusta poks ja pufh...en oo viellä repinyt jakopäätä auki löytääksi todistus kappaleita....josko ois normi sulamisen jättämiä klimppejä löydettävissä...

Titus

Auts. Vasaralla ja taltalla helppo naputella irtolohkonpuolikkaista sulaneet männänpalat pois. Otan osaa