Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

-92 Fatboy evon S&S kaasarin hukkaputki

Aloittaja rib@55, 23 kesäkuu 15, 17:35:56

« edellinen - seuraava »

rib@55

Iltaa foorumilaiset.

(Eka viesti täällä... :-[ :-[)

Po. laite merkkaa reviiriään, vaikka gasotankin hana on kiinni.

Eli hukkaputki valuttaa aikalailla gasoa. Eilen laitoin kaukalon alle, ja nyt p-ainetta lienee valunut astiaan about 1 tai 2dl.

Mikä mättää? Po pyörä tuli mulle viime viikon tiistaina, eli kokemukset aikalailla vähäiset.

Kiitos, jos voitte auttaa "ummikkoa"

BR: ripa@55

Lycanth

Eikös tuo nyt hana valskaa ja kaasarissa neula päästää ohi. Summarum ei hana taida valskata, onhan sitä letkussa ja suodattimessa myös bensaa. Kaasarin päästä letku irti voit kokeilla valuttaako. Kaasarissa kohon neula ainakin vuotaa läpi.

rib@55

Lainaus käyttäjältä: Lycanth - 23 kesäkuu 15, 18:10:42
Eikös tuo nyt hana valskaa ja kaasarissa neula päästää ohi. Summarum ei hana taida valskata, onhan sitä letkussa ja suodattimessa myös bensaa. Kaasarin päästä letku irti voit kokeilla valuttaako. Kaasarissa kohon neula ainakin vuotaa läpi.

Kiitos vastauksestasi.

Täytynee käyttää hana kiinni, ja jos jatkaa käymistä niin vika lienee hanassa, tai sit kohon neula on likainen, Voitko antaa tarkempia ohjeita?

Niinkuin mainitsin, niin on mun eka hd..

No nyt on hana kiinni käytetty, ja hetken kävi. Eli hana pitänee?

Voisko olla niin, että kun on seissy pitkään niin on suuttimissa skeidaa tai koho/neulaventtiili jumissa....?

Ripa

BR, Ripa

filtteri

kyllä se vika siihen neulaventtiiliin tavalla tai toisella nivoutuu eli neulaventtiili kulunu,jumissa+paskanen,bensapinta pahasti ketuillaan,nuo tarkistaisin itse ekaks ja bensapinnan tarkistus ja säätö ohjeet pitäis löytyä kaasari osiosta..kiitos kokkosen ja tietysti terve tuloa iänikuisten säätäjien joukkoon ;D

rib@55

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 25 kesäkuu 15, 13:22:12
kyllä se vika siihen neulaventtiiliin tavalla tai toisella nivoutuu eli neulaventtiili kulunu,jumissa+paskanen,bensapinta pahasti ketuillaan,nuo tarkistaisin itse ekaks ja bensapinnan tarkistus ja säätö ohjeet pitäis löytyä kaasari osiosta..kiitos kokkosen ja tietysti terve tuloa iänikuisten säätäjien joukkoon ;D

Ei tuosta ota nyt selvää. Sen verran ehdin tänään tutkia, että hana valuttaa off asennossakin. :o

Huomenna haenkin uuden hanan, ja sitten kohokammion kimppuun. Eli ajovalmis, juuri ostettu HD onkin näin alkuun pelkkää remonttia... Hyvä sinänsä- Tullee tekniikka tutuksi. Tosin ei paljon naurata, kun viimeksi tehdyn "remontin"/huollon? jälkeen on ajettu about 400km. Ja seissyt viime kesän ja talven. Kohta multa pääsee iso huokaus. Mutta on toi niin hieno laite, että kuntoon sen laitan.

Peukkuja pystyyn...

T. Riba

filtteri

pikku juttuja se on 23v vanha pyörä ota se aina huomioon,tuossa iässä 90% kiinanpyöristä on täysin valmiita teuraalle ;)

rib@55

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 25 kesäkuu 15, 21:52:18
pikku juttuja se on 23v vanha pyörä ota se aina huomioon,tuossa iässä 90% kiinanpyöristä on täysin valmiita teuraalle ;)

Mutku ei oo ajettu ku 9140mailia.

Kokonaan rempattu v 2008 (tästä on paprut). Eli ei ole kaivannu muuta ku ajoa..

Kunhan saan futaa niin en aja rautapersettä.. ;)

ma^ko

Jos se on pitkään seissyt, nykybensat sisällään, pura ja puhdista kaasutin, huolella. Ultraäänipesu mielellään.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Titus

Mulla oli viime keväänä puolivuotta vanhat 98 bensaa 5 litraa tankinpohjalla teki tuon ihan saman. Laskin pohjaropusta sössön tyhjäks ja uudestaan hana auki ni oli siinä. Katopa kuitenkin ettei hana ollut res asennossa. Mun mielestä ei kauheesti läpi kuseskele nuo  orkkis hanat.

rib@55

Lainaus käyttäjältä: Titus - 25 kesäkuu 15, 23:10:50
Mulla oli viime keväänä puolivuotta vanhat 98 bensaa 5 litraa tankinpohjalla teki tuon ihan saman. Laskin pohjaropusta sössön tyhjäks ja uudestaan hana auki ni oli siinä. Katopa kuitenkin ettei hana ollut res asennossa. Mun mielestä ei kauheesti läpi kuseskele nuo  orkkis hanat.

Moi.

Ei ollu hana ressillä. Eilen sen irrotin ja testasin off asennossa, niin ilma ainakin kulki läpi. Nyt on uusi hana. Testarry ja ei mee mitään läpi off asennossa. Eikä se kaasari saa valuttaa oli hana missä asennossa tahansa.

Seuraavaksi kaasarin kimppuun, ja veikkaan että kaasarin pohja täynnä mömmöä ja suutin likanen/ tukossa tjms.

Katsotaan osuitteko oikeaan.

T. Ripa

Katsotaan

rib@55

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 25 kesäkuu 15, 22:57:45
Jos se on pitkään seissyt, nykybensat sisällään, pura ja puhdista kaasutin, huolella. Ultraäänipesu mielellään.

On purettu. Ei tarvii uäpesua.

Haettu kiihdytyspumpun korjaussarja niin evolle kuin isännällekin. :)

Laitettu uudet palikat, o-renkaat ym....

Eipä valuta enää, ja mikä parasta. En oo ikinä po. operaatiota tehny ja ekalla lähti kasauksen jälkeen tulille.. ;D ;D

Saapi onnitella..

Kiitoksia vinkeistä ja nyt ei muuta ku kovaa ajoa..

Br, Riba