Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rienaaja

Aloittaja JK1, 12 marraskuu 09, 16:27:04

« edellinen - seuraava »

Taavi

Tuli sama ajatus siitä öljytankin paikasta siinä tankin alla vasemmalla puolella pyttyjä... Voisit ehkä tuoda sitä enempi eteen ja siten että tulee vähän runkoaisan alapuolelle ainakin osittain... Sitten lisäksi lauhari sille öljylle niin saat tilavuutta lisää ja koska säiliö olisi kuumassa paikassa pyttyjen lähellä toisi lauhari hieman lisäturvaa mahdollisiin lämpöasioihin..

Jensen

Tsemppiä projektiin.. Mulla on kans sekasikiö. Sama propleemakin. Pirun pitkäksi tulee tuo kettinkilinja. Mites sen meinaat ratkaista? Mie olen aatellut muovit ja rullat ylä ja alapuolelle.

JK1

Lainaus käyttäjältä: Jensen - 25 maaliskuu 10, 22:34:26
Tsemppiä projektiin.. Mulla on kans sekasikiö. Sama propleemakin. Pirun pitkäksi tulee tuo kettinkilinja. Mites sen meinaat ratkaista? Mie olen aatellut muovit ja rullat ylä ja alapuolelle.

Muovi varmaan swingiin. Muuten tuo näyttäis menevän ihan ok.

J

JK1

Maali alkaa olla valmiina, vielä pari raitaa ja lisää lakkaa.

Paljon pientä vielä laitettava jos meinaa kesäksi kasaan.

J

Jake

Ne pikkuhommat kyllä hoituu nopeesti ku kerkii vaan tekemään ;) Hyvä sävy.

JK1

No ni, nyt on raidatkin.
Hiukan haamukuviota näkyy kirkkaassa valossa:

Melkein kaikki mahdolliset virheet löytyy maalipinnasta, mutta kaukaa ainakin ihan hyvä  ::)

J

JK1

Hemuli

Aika ilmavan näköinen :D - toivottavasti jaksat vääntää sen valmiiksi ja kilpiin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JK1

Pitkän aikaa on tuntunut että projekti ei etene, mutta nyt hiukan edistystä. Kone tärähti käyntiin, kunhan sille antoi virtaa oikeanlaisesta akusta ;) (olis pitänyt lukea tän foorumin vinkit ekaksi...) Öljytankki tuli akun paikalle, "penkin" alle ja akku muutti koneen ja swingin väliin/alle. Nyt puuttuu vielä sähkötöitä ja kaikkea pientä. Koneitukset ja hitsaukset pitäis olla valmiina, vain hiilikuitupönttöön jotain tilkettä + kiinnitys ja varoitusvaloille paikka. Jos ennen lumia pääsis ajamaan, tällä vauhdilla ::)
Kuvia koitan muistaa ottaa.
Toi "ilmavuus" on kyllä pienentynyt jarrujen, vaimentimen, öljynjäähdyttimen ja letkujen myötä  ;D
J

JK1

Noniin, eka ajot suoritettu (lenkki parkkiksella), ja kaikki vielä ehjää  8)
Pari kuvaa:

Siinä akun teline. Nätisti sai pultattua alkup. vaimentimen kiinikkeisiin. Uudelle vaimentimelle vois kehittää paremman ripustuksen kuin nippuside..

Öljysyyläri.

Takaratas on aivan liian pieni, isompi ostoslistalle.

J

JK1

Videoita:
Jake koeistuu:
IMG_0511.MOV

Ile testaa:
IMG_0514.MOV

J

Hemuli

Mitä - ei yhtään keulimisvideota :D? Hyvältä näyttää tota "etuvaloa" lukuunottamatta... Olin huomaavinani rekisterikilven roikkuvan takahäkistä - tarkoittaako se että laite on asianmukaisesti muutoskatsastettu? Jos on niin tuhannesti onnea!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Psycholasse

Täytyy sanoa että kyseinen rakentelu tyyli ei aiheuta meikäläisellä verenpakkautumista alapäähän. Mutta täytyy sanoa että kun tommosesta vekottimesta kuuluu moottoripyörän ääni, eikä vinkunaa/vihellystä niin asia muuttuu oleellisesti. Jollakin tapaa kuitenkin Perverssin siisti!

Lasse

JK1

Ei kai vanhat miehet enää uskalla keulia :D
Kilpi on vaan soviteltu optimistisesti paikoilleen, viikolla pitäs ehtiä konttorille, onnea tarvitaan. Suljetulla alueella testiajoja...
Makuja on onneksi monia, muutenhan nää laitteet olis kaikki samanlaisia, eikä pääsis toisille kuittailemaan  ;D ;D

J

Jake

Kyllähän mä sillä vähän keulinkin :D Oikeastaan se peli vähän pääsi yllättämään, kun on tottunu muuhun. Mutta ne äänet, tärinät ja se yleisfiilis herätti kyllä omistushaluja! Samalla vierailulla testattu japski oli aika hajuton ja mauton, vaikkakin koneessa oli 150hp..