Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pitempi on aina parempi, Sportster -98

Aloittaja -väiski-, 27 syyskuu 14, 18:44:16

« edellinen - seuraava »

-väiski-

Kiitoksia mielipiteistä!

Aikamoista ämpyilyä tämä touhu nyt kun mikään ei ihan miellytä omaa silmää.
Vähän nyt istunut, tuumaillut ja kokeillut erinäisiä kombinaatioita. Kaivoin romukopasta jonkun putkenpätkän missä vähän suoraa ja mutka keskellä, seuraavissa kuvissa se kuvastaa sellasta kaposta "nyrkityhdessä"-tankoa.

Tässä sportin tankki ja normitangot

Sitten sportin tankki tangolla nro2

Sitten mustangi-tankki normitangolla

Ja sama tankki ja tanko2

Viimeiseksi narrow alien nostettuna 5cm ylöspäin ja molemmilla tangoilla.

Tuollaset nyrkityhdessä ajettavat sarvet näyttää sivusta ihan hyvältä, mutta edestä ja takaa ihan munattomalta, ihan kuin pyörästä puuttuis jotain. Ja ite tykkään enempi isommasta sportin tankista kuin siitä vanhasta pienestä, makuasioita.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Spöke

No itelle näitä kai tehdään, mun pyörässä ois alien/mustang- tankki ja nyrkityhdessä/ pupunkorvat- tanko.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Mun silmään kaks kauheen näköistä stongavaihtoehtoa... Molempi pahempi... 
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Sportin tankki näyttää mallin puolesta hyvältä, mutta se on mun silmään hiukkasen liian iso; sportin pikkutankki olis varmaan passeli koon puolesta.

Tuo viimenen kuva on sopusuhtaisin: narrow-alien ja tanko2.

Ero mustangin ja narrowin välillä on tosi pieni näin sivulta katsottuna (tankin korotus/asento varmaan aikaansaa suurimman eron).
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

013

Laita puolikorkea ape+ dogbone riserit, ape sellanen mikä on alhaalta kapea sit olis munakkuutta edestä ja takaa. Tankiks musse.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Rezi

Alimmainen vaihtoehto istuu mun silmään parhaiten. Tankkia vielä tuuma eteenpäin.

-väiski-

Väänsin vielä putkesta nopsaan parit vänkyrät, taitoksessa vähän pienempi säde kuin ylempien kuvien jänöjussitangoissa. Nyt tankoasia on päätetty, tankin annan vielä hautua yön tai parin yli. Sportin tankin puolesta puhuis vähän suurempi nestekapasiteetti, meinasin tulevana kesänä vetää pari pitempää reissua sillain et menee mihin aamulla miele tekee ajaa, niin olis nasta ettei tarttis niin tarkkaan suunnitella tankkitaukoja. Ei siinä mikään hirvittävä ero ole mutta joskus parikin litraa on paljon. Toisaalta taas alieni miellyttää tankkina enempi.

Make

Loppujen lopuksi tangon onnistumisen huomaa onneksi jo ekan sadan kilometrin jälkeen.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Lycanth

Tai miksi et ota molempia tankkeja käyttöön. Reissulle nakkaat sportsterin tankin paikalle.

kimmo

Narrow alien ehdottomasti. Tuo sportin tankki on liian iso / pitkä.

Viimeisin tanko on paras, mutta tiukkaa vielä mutkia niin, että ovat yli 90astetta.
Vääntösäde kannattaa pitää pienenä (tiukka mutka) ja kulma yli 90 astetta.
Silloin ranteet on luonnollisemmassa asennossa.

Kun tiukkaat mutkia, niin voi olla että stonga kaipaa parisenttiä korkeutta lisää...?

.... mun mielipide vaan... Itse tiedät parhaiten.

leafhill

Mielipiteitä on kaikilla, niin mullakin.
Tässä kuva  ;D

ezmo

onko rungon takaosassa yhtään retsiä??
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

-väiski-

Jepulis. Itellehän näitä tehdään, mielipiteitä on kuiteski kiva välillä kuulla, kun ittellä tyylitaju on sitä luokkaa että entinen emäntä kulki kaupungilla kaksi metriä mun takana ettei vain luulla olevan samaa porukkaa...  ;D
Kahta tankkia en ala tekemään tähän, kyllä sillä yhellä saa pärjätä. Sehän on sama kun ostais kaks kondomia kertakäynnille.

Tankin annan vieläkin muhia, melkein jo tein päätöksen mutta otampa rauhassa.

Mitä Ezmo meinaat takaosan retsillä?
Orkkisrunkoa tuossa on jäljellä moottorin yläkiinnikkeestä taaksepäin ja moottorin alimmaisista etukiinnikkeistä taaksepäin kaikki. Eli takarunkoa ei oo muutettu (paitsi svingi tietty)

Ja leafhill on jäljillä tuon satulan kanssa, vähän enempi pyöreyttä. Ja olisit voinut samalla piirtää pakoputket kuvaan.  ;)

ezmo

Niin että kun noi tankit isoilta näyttää runkoon nähden molemmat. Mietin onko sportyihin retziä yleensä tehty bebaan, että saadaan mittasuhteita muokattua?  Tosin kamerasta riippuen vääristää voi ja pahasti noi kuvat. Itellä muutama omakuva ex Dynan päältä. Näytti, kuin istuis korispelaaja Monkeyn päällä ;)...
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Make

Hanurin venyttäminen on pelimannien juttuja. Ei kuulu choppereihin.  ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave