Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun öjynpaine tyhjäkäynnillä.

Aloittaja Raimo-Raato, 10 huhtikuu 09, 20:44:29

« edellinen - seuraava »

Jack

Jaa?? no ei se mitään, 16 vuotta meni pannulla pumppua ilmaamatta.....
Flatheads!!!

Hemuli

No, sulla on käynyt tuuri - ja eikös se kone räjähtänytkin aika pian kun olit myynyt pannusi eteenpäin? Tietämättömyys ei aina tee autuaaksi.

Ihan samalla tavalla se pumppu on syytä ilmata evostakin - monesti olen nähnyt kuinka porukka lyö koneen käyntiin ja ihmettelee kun öljynpainevalo ei sammu vaikka kuinka antaa runtua :o... Itse raotan aina syöttöletkua öljypumpun päästä niin että öljy valuu varmasti pumpulle asti. Sitten otan öljypumpun sisemmän tulpan auki minkä alla on se hentoinen jousi ja kuula. Jos ei heti ala valumaan öljyä ulos niin ensin pyöritetään konetta kiksillä/startilla ilman tulppia, jos ei sittenkään niin tippakannulla syötetään öljyä suoraan pumpulle samalla konetta hitaasti pyörittäen kunnes öljyä tulee pumpusta läpi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

pärkkels - koko sen ajan kun mulla oli se pannahinen oon pelannu sitten tuurilla.  :o

Taidanpa mennä lottoomaan, nyt on sellanen kutina, että vois vaikka voittaa.

Veivi siitä poikkes, se kai harvemmin johtuu ilmaamattomasta Ö-pumpusta?? Ja mikä on aika pian?
Kyllä sitä taidettiin ihan huolella rääkätä pari kesää.
Flatheads!!!

Miikka L

Mulla oli joskus öljynpainemittari sekä valo pannussa...
Heitin hittoon molemmat muutaman viikon kokeilun jälkeen. Kylmä hiki tuli perseeseen kun pysähtyi liikennevaloissa.
Valo vilkkui ja mittarikaan ei juuri värähdellyt...
Pakko ne oli pois ottaa kun niin pelotti ja tästä kokeilusta on jo 13vuotta aikaa ja samaan "öljypumppuun" luotan edelleen vaikka paljon uutta on tullut sen jälkeen pataan laitettua.

Sama homma oli kun kokeilin kerran korvatulppia.
Prkl että pelotti että hajooko tää, mutta se on jo toinen tarina se.