Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kypärä

Aloittaja Hd 1200, 19 kesäkuu 15, 23:49:52

« edellinen - seuraava »

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kapteeni sika

Ihan vaan vihree.

Aparaatti

Mä näin kerran sellase kuulin näköse jätkä jolla Oli ottanahka kuoriutunu tuonne korvien taakse ;)
(Ei sillä, ei taida omakaan kypärä olla hyväksytty...saatika noi vehkeet millä liikun ;)

Kapteeni sika

Mä oon aatellut tän niin että kun pää ei juuri kolhuja kestä niin mälli jossa aivolakki menee säpäleiksi pään mukana niin hyvällä kypärällä voi päästä vitutuksella. Ensimmäisessä tapauksessa tietty se (oma)vitutus jää pois. Kun huonosti käy niin on aivan sama minkälainen potta on päässä mutta se lopputulos voi olla kiinni siitä kypärästä, kuitenkin.

Nyt on käytössä Arain kanuunankuula ja on helvetin mukava ajaa vaikka useampi tunti tuubiin. Abc:n pariovistakin sopii sisään kypärä päässä.

Elämä on valintoja.

Spöke

Niin on. Siksi en käy aakkosasemilla.
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Poser Ana

+++ paskakuski, mutta ei ammatiltaan +++

Erppa

Lainaus käyttäjältä: Jack - 20 kesäkuu 15, 09:41:22
hassua, että tälläisiä kysellään....ehkä se on sitä luterilaista herranpelkoa ja uskoa auktoriteetteihin.

Ongelmistä tienpäällä.....mä oon vetäny O-Hei päässä yli 20v KehäIII sisäpuolella, ja joskus ulkopuolellakin. Samaten yksmään mun uudemmista kypäristä ei oo minkään valtakunnan hyväksymiä. Ei koskaan ongelmia / pysäytystä.

Kukin ajelee sellanen skynde pollassa ku mieli tekee.

HA, viimeksi poliisi pysäytti joskus -85 kun vedin ukon skootterilla ylinopeutta 50 km/h rajoituksilla ja ainoa ipityksen aihe oli lopulta ukon vanha kuula, joka oli hommattu samana vuonna kun skootterikin, 1955. Sen jälkeen ei ole potasta pysäytelty, vaikka sama komposiitti on edelleen käytössä. Mitä niitä joka vuosi vaihteleen.

-E