Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Jake

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 28 elokuu 11, 21:02:13
Joo ei tosiaankaan. Olen edelleen sitä mieltä, että Finnbikers-sivuille pitää saada "Järenten pyöriä haukuttavaksi" topiikki. Kuka aloittaa?

Jos vaikka minä..?

Make

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 28 elokuu 11, 21:02:13
Joo ei tosiaankaan. Olen edelleen sitä mieltä, että Finnbikers-sivuille pitää saada "Järenten pyöriä haukuttavaksi" topiikki. Kuka aloittaa?

No jos minä laitan pyörän ja sinä ja Raimo-Raato haukutte?  ;D ;D ;D
te gylddyyria ymmärtämättömät!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Hemuli

Älkääs ny, toi raaserisportti on ihan hieno ajopyörä - varmasti myös hyvä sellainen. On ollut tossa kuosissa pitkään, ensimmäiset muistikuvat jostain vajaan kymmenen vuoden takaa. Taisi silloin olla pohjanmaalaisomistuksessa ja koneessa oli kohtuullisesti potkua.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

no, hyvä on. Oli huonosti muotoiltu.

Tarkoitin sanoa sitä rivien välissä, ettei tämä ketju ole "tässä kuva mun motskarista", vaan jos noita yli 40 sivua selaa taappäin, löytyy monen sorttista, pääosin netistä löytyneitä värkkejä, jotka on postaajien mielestä se viikon fillari. Mä oon vaan sitten varmaan ahdasmielinen tai muuten kumma....poistun taas hiljaa takavasemmalle.
Flatheads!!!

Rezi

Joko tämä on ollut esillä täällä? Sen verran linjakas ja kliini pyörä, että eiköhän tästä oo viikon Sporsteriksi.

Tuukka

Harvinaisen tyylikäs.
C.O.G.

rodchop

Hell yeah ! Toi on kyll pirun pähee. tälläisiä näitten viikon ... ketjujen pyörät pitää ollakin, eikä mitään vakio vessoja joihin vaihdettu ohjaustanko & pakoputket.
HOG Forever Forever HOG

Rossi

?Blogi?

Hemuli

Hieno, seurasin tuon rakentumista aikoinaan - pari vuotta jo tainnut olla valmiina. Aika erikoinen mutta toimiva vanneratkaisu, invadereita harvemmin näkyy raasereissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Ihan hieno, mutta tuo pakoputki ei kyllä oikein osu mun silmään positiivisena ratkaisuna. Samaten tuo keulan mummorautaratkaisu on outo ja ei ainakaan kaunis.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

spn

Itseasiassa  taitaisi vaatia uuden topicin; Viikon ajoasu. Hulluja nuo japanialaiset. ;D

Titus

Mikäs siinä vikana ? ;D

streamliner

sporttivartti

Jos nyt ei ihan viikon sportsta oliskaan niin hyvin kuvitettu pyörän rakennusprosessi kokonaisuutena:

www.garagebuiltchoppers.com

...etuloksu pois, eri stonga, pienempi tankki, värin jos vaihtais... 8) Ehkä noi vilkutki haittaa tota "flowta" hieman :)

spn