Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Nenullaanhan toi kyllä on, takalokkarikin on pitkä tai vääräs kohdas... mut ihan hauska kuitenkin ja PuMu on parhait ottivärejä hauelle...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

flhx

Niin meinasit että ton kippais järveen ja uistelis sillä parit hauet?

Tos muuten on se sama juttu joka miltei jokases jäykäs sportys,pakostakin,iskee mulla hieman silmille.Eli toi"tyhjä"väli takarenkaan edessä(jossa tosin aika usein on se akku),tiedän että se nyt vaan tulee siihen kun tarvis olla rungossa tilaa satulalle ja järkevälle ajoasennolle eikä toi voimamoottori oo ton pidempi...Mut jotenkin tosta tulee vaan niin etupainosen näkönen ja takarunko näyttää omituisen venytetyltä. Tossa kuvan uistimessa se vielä korostuu kun runko liian vaaterissa/hiukan nenällään.Ite muuten tykkään tosta tankista,hyvät muodot ja väri.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Kyllä toi muuten menee mun seulasta läpi mutta tosiaan takalokarin jatkuminen runkoputkien alapuolelle ja sitten noi "pannun" kopat ::)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kaaleppi

Tää oli pakko tähän ympätä, vaikka olskooli on nyt niin kuumaahottia mut silti.
harman-girderi vielä tohon ja oltais ytimessä....

flhx

#589
Lainaus käyttäjältä: Kaaleppi - 25 huhtikuu 11, 21:43:47
harman-girderi vielä tohon ja oltais ytimessä....

Niin ja rautapää....On muuten jollain tapaa aika häiriintyneen näkönen toi keula/stongakombinaatio tuosta kuvakulmasta.

Ettei modet heitä pellolle pelkän sonnan jauhamisesta niin pistetään yks kuvakin,XR (huom usd-keula,ei etujarrua jne):



EDIT: Wheels thru time museo, Maggie Valley,NC
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Redneck

Hieno..mutta oudot pakoputket ?

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Kokkonen

Erään tiedon mukaan 1969 XLCH olis ollu eka, jossa oli tuo yhdysputki pakoputkien välissä.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ma^ko

Eiköhän ne ole ihan '69 XLCH:n vakiputket...



Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kokkonen

Pieni tarkennus vielä. Pääsin kotiin selaamaan alan opusta, tuollaiset putket olivat XLH:ssa jo vuonna 1965, mutta XLCH:ssa sitten ilmeisesti vasta 1969. Kuvan pyörä on XLCH.

Dual staggerit olivat myös vaihtoehtoina ja varmaan yleisimpiä.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

ma^ko

Mut tuollainen late-sixties rautapään orkkis pitkäsatula on karseudessaan HIENO!
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jyrggä

Eipä tuu tätä ketjua niin aktiivisesti seurattua, niin en tiedä onko tää jo täällä jossain.
Daytona bikeweekillä otin kuvan tänä vuonna, performance machinen osastolta. Kulkee näköjään kaks-sataa jo paikallaan! Ja taatusti lyö tyhjää tuolla traktorin gummilla!

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Don Quijote

Joo, toi on hieno. Kuvasin itsekin samaa laitetta Daytonassa. Pyörästä oli jo muistaakseni kuva Issakan pitkässä Daytona-raportissa jollain sivulla, mutta kyllä sitä kelpaa uudelleenkin katsella 8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kokkonen

Walzin Hardcore Cyclesin stuukki ei ole minuun koskaan oikein purrut, mutta tämä WCR 900 kyllä sitävastoin miellyttää silmääni.



Tuolta lisää kuvia http://www.walz-hardcore-cycles.com/bilder/bikes/wcr900/pics.htm
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Noi on kaikki hienoja "uuden" tyylisuunnan sportteja mutta mua häiritsee jokaisessa liian iso etuvanne.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957