Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tuplakurkku s&s vs normi kaasutinratkaisu

Aloittaja Elwari, 08 huhtikuu 11, 09:18:02

« edellinen - seuraava »

Elwari

Moros

Olis tuplakurkku s&s matkalla Jokioisiin Rautiaisen imusarjalla varustettuna :) Onkos kellä kokemuksia moottorin käytöksestä tuon kanssa verrattuna normi ykskurkkuiseen? Imupuolen virtauksethan tuossa muuttuu aikalailla täysin, kun pytyt ei tappele enää keskenään seoksesta.

Hemuli

Onneksi olkoon harvinaisen kaasarin hankinnasta, noita ei ihan joka pojalla ole (mulla tietysti yksi täysin rempattu mutta se onkin toinen juttu ;) ). Onhan ilmanputsarin taustalevyssä vielä tötteröt paikallaan?

Sanovat että ton säätöihin saaminen on aika kettumainen juttu, lisäksi joidenkin suuttimien löytyminen alkaa olla hankalaa. Kyllähän tuplasössökin toimii kun sen vaan saa kohdalleen.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Elwari

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 huhtikuu 11, 09:30:15
Onneksi olkoon harvinaisen kaasarin hankinnasta, noita ei ihan joka pojalla ole (mulla tietysti yksi täysin rempattu mutta se onkin toinen juttu ;) ). Onhan ilmanputsarin taustalevyssä vielä tötteröt paikallaan?

Sanovat että ton säätöihin saaminen on aika kettumainen juttu, lisäksi joidenkin suuttimien löytyminen alkaa olla hankalaa. Kyllähän tuplasössökin toimii kun sen vaan saa kohdalleen.
Kiitoksia :)
Ai pahus, sitä en huomannutkaan katsoa, alkuperäinen putsari on kyllä mukana, ja täysrempattu on tämäkin ;) Ja nyt on eebay jotenkin tiltissä, en pääse siihen käsiksi...

Pannun imusarjalla näkyi kans olevan parikin tuplakurkkua

Hemuli

Ostit sitten varmaan samalta myyjältä kuin minäkin... Toi meikäläisen kaasari tuli sillä pannun imusarjalla mutta vikkeläsorminen kaverini vaihtoi sen shovel/rautapääimariin kun silmä vältti ;D... Olen tuota säästellyt yhdessä Siftonin minus-minus nokkien kanssa joskus tulevaisuudessa aloitettavaa shovester-projektia varten.

Elwari

Vaarallista tämä foorumin lukeminen, eilen sattui silmään se tuplakurkun varaosaketju, ja tänään meni sitten jonkun verran rahhoo :D

Kiiski

Itellä ei kumma kyllä ole omankäden kokemuksia kyseisestä vehkeestä, muttä olen ollut siinä käsityksessä, että tuplakurkku S&S on bensa-pihi matkapyörä kaasari ei varsinainen virityskaasutin. Onko ne imusarjat toisiinsa yhteydessä ja miten isolla reijällä?

Hemuli

Sössön tuplakurkkusarjassa on nimeomaan erilliset runnerit. Joskus näin tehtaan bulletinin jossa kehotettiin maksimitehosovelluksissa puhkaisemaan kanavien välinen seinämä.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 huhtikuu 11, 10:55:03
Sössön tuplakurkkusarjassa on nimeomaan erilliset runnerit. Joskus näin tehtaan bulletinin jossa kehotettiin maksimitehosovelluksissa puhkaisemaan kanavien välinen seinämä.

Siihen puhkaisuun sitten kierrosluku/kaasuasento ohjattu läppä niin on buusti ala V-max... heh.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

erakko

Lainaus käyttäjältä: Elwari - 08 huhtikuu 11, 09:18:02
Moros

Olis tuplakurkku s&s matkalla Jokioisiin Rautiaisen imusarjalla varustettuna :) Onkos kellä kokemuksia moottorin käytöksestä tuon kanssa verrattuna normi ykskurkkuiseen? Imupuolen virtauksethan tuossa muuttuu aikalailla täysin, kun pytyt ei tappele enää keskenään seoksesta.
Mulla on tuollaine TwoThroat ollu nyt yhden kesä kiinni,vaihdoin sen E-mallin tilalle ja oon ollu kyl ihan tyytyväinen. Tietty vähä suuttimien vaihtoa/testausta vaati ennen ku sai toimii kunnolla,mut ei mikään mahdoton duuni.

Lainaus käyttäjältä: Elwari - 08 huhtikuu 11, 10:02:23
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 08 huhtikuu 11, 09:30:15

Kiitoksia :)
Ai pahus, sitä en huomannutkaan katsoa, alkuperäinen putsari on kyllä mukana, ja täysrempattu on tämäkin ;) Ja nyt on eebay jotenkin tiltissä, en pääse siihen käsiksi...

Pannun imusarjalla näkyi kans olevan parikin tuplakurkkua
Suuttimia saa ihan kaupasta vielä,tai ainakin jokin aika sitten sai. Onko havaintoa minkä kokoiset sulla kiinni?
http://www.sscycle.com/instructions/instructionslist.php?x_cat=24
Tuolta tietty löytyy jotain osviittaa minkä kokoisilla pitäis toimia.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Elwari

Näyttää sillä hepulla olevan noita enemmänkin varastossa, oli taas ilmestynyt uusi myyntiin, valittavissa Shovelin tai Rautapään imusarja... Ja yksi toisaan on Pannnun sarjalla...

Hemuli

Onko shovelin ja rautapään imusarjoilla jotain eroa? Mun mielestä ne on samalla varaosanumerolla.

erakko

Onko myyjä mahdollisesti abcgang?

Nitä pannun imusarjoja saa muuten ostettua ihan kohtuuhintaan tuolta yhdestä paikasta.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Elwari

Lainaus käyttäjältä: erakko - 13 huhtikuu 11, 18:20:00
Onko myyjä mahdollisesti abcgang?

Nitä pannun imusarjoja saa muuten ostettua ihan kohtuuhintaan tuolta yhdestä paikasta.

Juu, sehän se. Shoveli ei ole mulle oikein tuttu. Kovin samannäköisiä sarjat on kuvassa, se toinen taitaa olla  o-rengas-tiivisteille, kun siinä on se olake.

Hemuli

Sama tiivistemuutos tuli sekä rautapäihin että shoveleihin siinä 70-luvun lopulla. Vanhemmissa o-renkaat ja uudemmissa sitten ne leveämmät kumirinkulat.

Elwari

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 13 huhtikuu 11, 19:59:28
Sama tiivistemuutos tuli sekä rautapäihin että shoveleihin siinä 70-luvun lopulla. Vanhemmissa o-renkaat ja uudemmissa sitten ne leveämmät kumirinkulat.

Onkohan imusarjan sylinterien puolen halkaisija sama o-rengas- ja kumirinkulaversiossa? Tuli vaan mieleen, että jos taas sattuu huono tuuri käymään, ja sieltä tuleekin vanhempi rautasen sarja...  että saako sen noilla rinkuloilla sitten tiiviiksi?