Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kromaamo

Aloittaja mausan, 09 marraskuu 11, 14:11:22

« edellinen - seuraava »

mausan

Onko kellään kokemuksia ko puulaakista  www.wittmann.pl . Myös vinkit muista kromaamoista kiinnostaa, kotimaisia ei tunnu työt kiinnostavan.

Mauni

Aihe kiinnostaa varmastikkin monia joten muista raportoida hintapolitiikka ja miten hoitui toimitukset.. tuolta megapinnasta vois kysyä kanssa vaikka ei taida sivuilla olla muutakuin alumiininkromaus.. itsellä vehkeet vielä niin vaiheessa ettei viitsi vielä kyselläkkään mutta talvenaikana olisi varmaan tarvetta.

mirka

aiheesta wittmann overdriven sivuilla löytyy keskustelua ja kovasti muutenkin nykyajan esson baarissa kehuttu(netissä, mutta in real life en ole aiheesta kuullut)

Mopopoika

En ole "real life" nähnyt puolalaisen kromiosia mutta olen keskustellut ihmisten kanssa jotka ovat nähneet. Kehuvat kovasti paikan tasoa.

Tänään laitoin +20 springerikeulasta kuvia menemään ja pyysin hinta-arvion. Raportoin tänne kun jotain asian tiimoilta tapahtuu.

t. Jyrki

jannu

Soitas Loimaan kromaukseen, ainakin mulle kromasivat pari vuotta sitten omatekemät pakoputket, ite tein pohjat. Tais niiden altaaseen sopia jenkkiauton puskuritkin, saati springerit ja rodin osat  ;)

http://www.loimaankromaus.fi/

Mopopoika

Puolasta tuli vastaus, pitää kysellä Loimaalta:

Tuontyyppisten osien kromaus maksaisi n. 1000 PLN kappaleesta. Tuskin se kuitenkin onnistuisi ennen kesää kun meillä on nyt tosi paljon työn alla olevia tilauksia.

ystävällisin terveisin
Adam Wittmann
yhteisomistaja


Ohessa yksi kuva mitä lähetin sinne.

Jannu, ei mun rodi tarvi kromaamoa  ;D Sain muuten tänään vetolinjan valmiiksi.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 24 marraskuu 11, 20:59:54
Puolasta tuli vastaus, pitää kysellä Loimaalta:

Tuontyyppisten osien kromaus maksaisi n. 1000 PLN kappaleesta. Tuskin se kuitenkin onnistuisi ennen kesää kun meillä on nyt tosi paljon työn alla olevia tilauksia.
Miten tuo hinnoittelu pitää ymmärtää kun puhutaan 1000PLN (223EUR) kappaleelta. Olisiko se 223 ekeä per keula vai onko tuossa kaksi kappaletta vai vielä useampi?

Laitahan tänne kommentia kun kuulet Loimaan hinnat ja toimitusajat.

Mopopoika

Mun mielestä toi on koko läjän hinta, muuten noi keinujen hinnat olis aika kovat.
Mä sain ton kasan hinnaksi 297 â,¬ (onko PLN = Puolan zloty?)


ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Mopopoika - 25 marraskuu 11, 18:34:01
Mun mielestä toi on koko läjän hinta, muuten noi keinujen hinnat olis aika kovat.
Mä sain ton kasan hinnaksi 297 â,¬ (onko PLN = Puolan zloty?)

On se Puolan Zloty ja sen kurssi on 0.22266 eli tuhat Zlotyä on 222.66â,¬, ei paha jos siinä koko keulan kromaus.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Mopopoika

Olihan mulla oikea Puolan valuuttaa mutta muunnin sitä dollareiksi  ::) kiitoksia oikeasta tiedosta, nyt vituttaa vielä enemmän että ne ei ehdi keulaa kromata

Tuukka

Joo ei taida tohon rahaan edes lumppulaikka käynnistyä suomen kromaamoissa...
C.O.G.

Mopopoika

Sattuneista syistä vähän lisää hintatietoa kromaamosta.

Ton keulan kromaus maksaa Loimaan Kromaamossa 400 â,¬ kun tein pohjat itse (pohjat oli kunnolla tehty, kromaamossa tarkastettiin) :o

Jack

eihän kromaaminen oo  Suomessa koskaan halpaa ollu. Mulla on hämärä mielikuva pannun rungon kromauksen hinnasta, ite tehdyillä pohjilla Rautiolla Turun kupeessa. Vuosi tais olla about -95 tai -96 ja hinta 1500 markkaa.
Flatheads!!!

callahan

Kannustaisin myös soittamaan Malkan Esalle Metsäämaan Kromaukseen (Loimaan Kromaus)
nol 4 nol 721 5126
Hinta tietenkin muodostuu pitkälti pohjien tekemisestä.
Itse kun sipistelee mahd pitkälle pohjat niin omissa kokemuksissa hinnat olleet varsin siedettäviä.
Omat kokemukset pussihousu-projektin bensatankin kromaamisesta ja  erilaisista niplakkeista.
Jälki on ollut show tasoa.
-Timo-
- In MMAF we trust -

Mopopoika

Mitähän tollaisen springerin kromaus maksaa jos teettää pohjat kromaamossa?
Onko jollain tietoa Loimaan hinnasta?