Banaanijarru jumii

Aloittaja ezmo, 04 kesäkuu 14, 12:23:02

« edellinen - seuraava »

ezmo

Tuusulanjärveen, vai korjaussarjaa kehiin?? Eli jarruttaessa palat ei palaudu ja jää hankaamaan. Mukavasti lämmin jarrulevy ajon jälkeen ;)

Tämmösen korjaussatsin vain löysin, näähän vaan korjaa vuodot: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/507435

E
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Ei siinä juur muuta vaihdettavaa ole kun tiiviste ja pölysuoja, männän lisäksi. Onko pääsylkyn käyttötanko liian tiukassa? Eli jos siellä on painetta koko ajan.

Ilmakin tekee omat kiusansa. Mä oon ilmannu banskun sellasella imulaitteella nipan kautta. Hyvin spelaa.

Raimo-Raato

Onko Wagner-Lockheed tyyppinen pääsyltty? Eihän siellä ole rumpujarrulle tarkoitettu suuntaventtiili paikallaan? (jos siis takajarrusta ylipäätään kyse)
A.K.A. Rambe

ezmo

Wagner Lockheed on pääsylttynä ja bansku ylösalas ja takapäästä kyse. Alkoi tosin laahaamaan ennen ylösalas menoa jo. Minkäslainen suuntavena ja missä sen pitäisi olla?? Kyllä tää musta ihan hyvin toimi viime syssynä. Yhtäkkiä alko vaan laahata...

-94 Sportster Hugger

Raimo-Raato

Pääsyltyn korjaussarjoissa tulee semmonen metallikuppi joka pitää levyjarrun kanssa jättää pois.
Kuvassa ala vasemmalla. Mutta jos kerta aiemmin toiminut niin ei lie tuosta kyse.
A.K.A. Rambe

ezmo

Pääsyltty ostettu uutena Hotbikestä.

-94 Sportster Hugger

petejiiii

Hyvä kun tuli puheeks - täällä on painettu monta kesää laikka sinisenä kupin kanssa (mikä vittu tätäkin oikeen vaivaa? En varmasti kysy keltään tyhmäkshän ne luulee) Eilen kaivoin sen kupin pois ja tuntuis pelaavan.

Pietari

Et oo ainoa, täältä löytyy kaks saman ongelman kanssa paininutta...no selvishän se tuokin ...asiaa sivuten, mihin tuo kumitettu prikka siitä korjaussarjasta kuuluu, mun setissä oli tuollainen, kaverilla taas ei.

Kapteeni sika

Kaverin bansku jumittelee, pääsylkky Wagner-Lockheed. Sitä ei ole avattu vielä, mikäs se ylimääräinen kuppi on mikä ei kuulu levyjarrusettiin?

Kyllähän se varmaan selviää kun korkataan paketti, varmuuden vuoksi kyselen kun piirros on vähän epäselvä...

Lyytinen