Warp Speedster!

Aloittaja Spöke, 03 syyskuu 13, 15:41:50

« edellinen - seuraava »

Kapteeni sika

Mulla ei toiminut tollaset 2-osaset, ne kun kiristää niin ei sit olekaan enää kiristysvaraa kun kumipanta hakee paikkaansa ja välystä syntyy. Puoliskot kun kohtaa toisensa niin kiristysvarat oli siinä ja imuvuoto mahdollinen. Todennäköistä tässäkin että tein jotain väärin.

Edit:

Mulla on gummeina 2" silikoniletkunpätkät (motonetista) jotka on katkaistu sopivaan mittaan. Kestää paremmin kun kiinalaiset gummit. Pantoina rosteriset, mitä näissä nyt yleensä käytetään.

Tää kuva on jenkkivoorumilta, silikoniletkut ja 2 kaposta pantaa/puoli. Ei vuoda vaikka olis imari snadisti ristissä kansien kanssa.

rampo63

Mulla taitas olla yhdet,,,ei oo halvat.

Kapteeni sika

Mullakin on, saa halvalla. (2-osaiset)

Kiwi

Ootko kattonu noista silikoni letkuista sitä tekstiä missä mainitaan ettei ne kestä bensaa/öljyä?

Kapteeni sika

Korjataan, se oli pilikka mistä ostin, motonetissa ei ollut sillon 2 tuumasta. Pilikan letkussa ei lue sitä.  :D  Mut on ne 2 vuotta ollut kiinni, ja vuos sitten oli irtikin ja hyviltä näytti.

PK-67

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 21 helmikuu 16, 13:40:32
Mulla ei toiminut tollaset 2-osaset, ne kun kiristää niin ei sit olekaan enää kiristysvaraa kun kumipanta hakee paikkaansa ja välystä syntyy. Puoliskot kun kohtaa toisensa niin kiristysvarat oli siinä ja imuvuoto mahdollinen. Todennäköistä tässäkin että tein jotain väärin.

Eikös nuo tuollaiset pannat ole tarkoitettu ainoastaan O-renkaiden kanssa käytettäväksi.

Kapteeni sika

Niitä on näemmä molempiin... o-rengas ja panta.

Ja mä oon puhunut "band-type" gummeista, taitaa Spökellä olla o-rengasversio... Mää meen nurkkaan häpeen.

Spöke

Tossa on O-rengasimari, aika näyttää miten nuo pelaa. Kaasariksi otin "hyllystä" CV-keihinin. Muovikansi on kamala, joten sorvasin siihen vähän pillettiä.

Pittää vielä joku korkki tuonne tissin päälle sorvata. Ei löytynyt sopivaa messinkiä, täytt funtsia mistä sen tekasisin. Tississä on M10 kierre.

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 21 helmikuu 16, 15:50:40
Jos on semmoset messinkiset ja halvat ni mä ostan : D,,,, (tosin en oo nyt ihan varma onko tossa spökellä ne messinkiset edes vai onko vaan värilliset)

rampo63

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 21 helmikuu 16, 19:06:50
Tossa on O-rengasimari, aika näyttää miten nuo pelaa. Kaasariksi otin "hyllystä" CV-keihinin. Muovikansi on kamala, joten sorvasin siihen vähän pillettiä.

Pittää vielä joku korkki tuonne tissin päälle sorvata. Ei löytynyt sopivaa messinkiä, täytt funtsia mistä sen tekasisin. Tississä on M10 kierre.

-Spöke
SU Keihin Hiano !!!

Spöke

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 21 helmikuu 16, 19:10:08
Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika - 21 helmikuu 16, 15:50:40
Jos on semmoset messinkiset ja halvat ni mä ostan : D,,,, (tosin en oo nyt ihan varma onko tossa spökellä ne messinkiset edes vai onko vaan värilliset)

Messinkiset on, värikin säilyi, vaikka lasikuulapuhalsin ne.
-Spöke

Kapteeni sika

Ne mun on kiinanromia, kumeineen reilut 20â,¬ storehousen jälleenmyyjältä... En nähnyt kännyn näytöltä että tässä rojektissa olis keltaset.

Näkyy tosiaan useimmissa silikoniletkuissa olevan maininta ettei kestä gasoo/öljyä mutta siitä huolimatta sitä käytetään em. tarkoitukseen. Ala on pieni mikä on alttiina gasolle, ehkä millin rako leveimmillään. Gason kestävääkin myydään.

Sama varoitus pitäisi olla myös useimmissa bensaletkuissa. Tankkien tasausletku on pitänyt vaihtaa usein.  ;)

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Kapteeni sika
Sama varoitus pitäisi olla myös useimmissa bensaletkuissa. Tankkien tasausletku on pitänyt vaihtaa usein.  ;)

Joo, samaa mieltä. Ainakaan sitä kangaspäällysteistä ei mun mielestä sais myydä polttoaineletkuna ollenkaa enkä oo kyl myyny ;D

Jack

Koivunen Oy'n valikoimiin on tullut etanolinkestävää bensaletkua. Tiedoksi.
Flatheads!!!

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Jack - 22 helmikuu 16, 10:13:58
Koivunen Oy'n valikoimiin on tullut etanolinkestävää bensaletkua. Tiedoksi.

Tars olla vihreää tai kullankeltaista...
-Spöke