Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

XL 1200 -89

Aloittaja JaZZo, 05 heinäkuu 09, 00:28:15

« edellinen - seuraava »

JaZZo

Uutta kehään, jotain ihan erilaista ja tuntematonta aluetta vaan.  ;) En mä ilman pyörää osaa olla.  ;D
Shovelpiä

Make

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 12 heinäkuu 11, 12:26:19
Uutta kehään, jotain ihan erilaista ja tuntematonta aluetta vaan.  ;)

=hippirautis 250 akselivälillä.

;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuomo

LainaaUutta kehään, jotain ihan erilaista ja tuntematonta aluetta vaan.  Iskee silmää En mä ilman pyörää osaa olla.  Virnistää

mid 90's Ness -tyyppinen Dyna
;) :D

JaZZo

Caferacerin ääriviivat on kiusannu päivä- ja yöunia jo hyvän tovin joten semmonen täytyy saada näppeihin seuraavaks...  :P
Shovelpiä

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 14 heinäkuu 11, 11:03:19
Caferacerin ääriviivat on kiusannu päivä- ja yöunia jo hyvän tovin joten semmonen täytyy saada näppeihin seuraavaks...  :P

Norton?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JaZZo

Eiku semmonen moderni, hinckley-trumppa. Ajopyörä loppukesäksi ja kattoo nyt mitenkä se lähtee lapasesta kun tallikausi alkaa...  :D
Shovelpiä

JaZZo

Noniin, öpaut 5tkm urheilullista koeajoa takana. Täytyi jo perästä keventää että miellyttää silmää eli lokari pois ja pienempää valoa ja vilkut taakse ja rekkarin kiinnikettä jne.. eli ei vielä paljon mitään. Ajetaan tää kausi nyt tommosenaan loppuun. Muuta pientä suuntaa antavaa kilkettä tuossa on toi Norman Hyde -ace bar ja vähän pirempää hagon -takaiskaria ja thruxtonin jakkara ja sitten pientä suorituskykyä parantavaa muutosta. perehdyn näihin sitten enempi talvella, mielenkiintonen värkki tää kyllä on..  :)

Shovelpiä

JaZZo

Noniin, nyt mennään sitten tämmösellä keksinnöllä. Hiukan opettelua taas ja jonniinsortin visioita talven varalle.  ::)

Shovelpiä

Rautahauli

^Veri nais.
Mullakin on takanakkina "valko"sivu ja se on varma että toista ei tule. Jarrupöly, lootan/ketjujen roiskeet tekee siitä äkkiä toisenvärisen. Ei ole hyvä idea ajopyörässä.
FXEF-81

filtteri

hyvähyvä jaZZo tota iisalmen pyörää katselin itsekkin mutta eipä ollu ylimäärästä rahaa...tai ei sen nyt ylimäärästä olis tarvinnu olla kuhan olis ollu :P

Miska

ASIAA!! Nyt on asiallinen "aihio" talven visioille. Odotamme mielenkiinnolla millaisia muutoksia tähän tulee.

Tän varmaan näkee livenä viimeistään Mäntä Messuilla?
-Just another guy on the lost highway-

masala

Jaaha. Kaupat shovelista tuli. Maukkaan näkönen laite. Toi kyllä huutaa emäputken nitkautusta ja piiiitkää risua  :)
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

JaZZo

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 11 elokuu 12, 09:12:19
^Veri nais.
Mullakin on takanakkina "valko"sivu ja se on varma että toista ei tule. Jarrupöly, lootan/ketjujen roiskeet tekee siitä äkkiä toisenvärisen. Ei ole hyvä idea ajopyörässä.

Kyllähän pyörän pitää näyttää siltä että sillä myös ajetaan. Valkosivu on ihan jees, ja saa ne paskat siitä pois hinkattua kun vaan hinkkaa. Oon aatellu tohon jotai Avonin MK2:sta tai jotain shinkon retrogummia. Mut ei vielä, toi takarengas on uus.  :)

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 11 elokuu 12, 09:37:41
hyvähyvä jaZZo tota iisalmen pyörää katselin itsekkin mutta eipä ollu ylimäärästä rahaa...tai ei sen nyt ylimäärästä olis tarvinnu olla kuhan olis ollu :P

Ei mullakaan tuhlattavaksi asti ole, mut riumppi meni vaihdossa ja oon tyytyväinen tähän kauppaan. Onhan tässä taas melkoinen sopeutuminen ajaa tolla triumpin jälkeen  ;D

Lainaus käyttäjältä: Miska - 11 elokuu 12, 10:15:40
ASIAA!! Nyt on asiallinen "aihio" talven visioille. Odotamme mielenkiinnolla millaisia muutoksia tähän tulee.

Tän varmaan näkee livenä viimeistään Mäntä Messuilla?

Kyl mää MM:ään oon tulossa mikäli aikataulut antaa myöten, muutoksia on mielessä mut koitan pysyä toistaseks sillai järkevällä tasolla, tiäkkö  ;D. Ja saathan tuota tallillaki poiketa jos siellä joku on. Mää siellä yleensä oon paikalla aina ku mahdollista. ;D

Lainaus käyttäjältä: masala - 11 elokuu 12, 11:30:39
Jaaha. Kaupat shovelista tuli. Maukkaan näkönen laite. Toi kyllä huutaa emäputken nitkautusta ja piiiitkää risua  :)

Kyl mää taidan jättää noi pitkäkeulajutut muille. Lyhyt, matala ja kapea toimii mulle paremmin... mut eihän sitä koskaan tiedä josko innostuu vielä..   8)
Shovelpiä

Miska

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 13 elokuu 12, 12:41:12

Ja saathan tuota tallillaki poiketa jos siellä joku on. Mää siellä yleensä oon paikalla aina ku mahdollista. ;D

Pitää joku ilta ohi ajaessa tulla katsomaan josko olisit paikalla. Toivottavasti sua ei hirveästi haittaa suunpielistä valuva kuola jota tuon laitteen näkeminen saattaa aiheutaa. ;D
-Just another guy on the lost highway-

JaZZo

Poikkeile vaan, oon vähän vaihtelevasti iltasin siinä mut jos on punainen ranskalaista syntyperää edustava kehonsiirtoväline parkissa siinä jossain niin se on ainaki merkki et oon joko paikalla tai tienpäällä. Kuolaaminen ei haittaa kunhan seisot kaivon päällä..  ;D
Shovelpiä