Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

XL 1200 -89

Aloittaja JaZZo, 05 heinäkuu 09, 00:28:15

« edellinen - seuraava »

jannu

Mukavan kupliva straippi, erilainen ja hieno.. :)

leafhill

Bamsen viivat ylittävät härö kynnyksen, komea late sixties kokonaisuus!
tnx kuvista  :D

JaZZo

Kiitosta vaan. Olen kyllä supertyytyväinen straippeihin. Bamse vastasi toiveisiin,  ja vielä kun tallikaveri sanoi "on kyllä niin omistajansa näköinen pyörä että.." Et täytyy jatkaa häröilyä vielä entisestään.  ;D

Ajelin tänään lauantaina reilu parisataa kilsaa pitkin akaan ja tammelan maaseutua, ja hämeenlinnan kautta pälkäneelle ja sieltä takas tallille. Onhan tuo eri hauska kampe ajaa, oma viehätyksensä se on epämukavuudessakin. Joitakin juttuja jo pyörii mielessä, mutta jätetään ne vielä hautumaan ensi syksyyn asti.  ;D
Shovelpiä

ma^ko

Ihan makee maalaus ja muutenki toi fillari, paitsi toi hoijakka... noin pystys oleva hoijakka on edelleenkin mun silmään yksiselitteisen ruma.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

JKKo

Maalaus erinomainen, kuten myös sissyn jyrkkä kulma.

http://www.decorides.com/sheep_rodder.htm
883/1200/turbo

masala

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 05 toukokuu 13, 00:55:04
... noin pystys oleva hoijakka on edelleenkin mun silmään yksiselitteisen ruma.

Mielipiteet ja persereijät.... Musta taas toi hoijakka on JUST ja maalauskin täys kymppi!
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

JaZZo

Näinhän tässä sitten kävi. Menin tänään tallille pulttisulkeisiin viikonlopun ajojen jäljiltä ja mitä huomaankaan..? Tärinäkö lie tehny tehtävänsä, mut bensa teki maalipinnasta selvän. Tankin pohjakin aivan bensassa. Uusiks meni.. vai vetäiskö samantien yli ja täysin uusiks. Vitutuksen määrä on ääretön.  >:(

Eipä muutako vinku käteen (tässä jonaki päivänä) ja saumakohdat auki. Prkl!
Shovelpiä

määjussi

Tuo se syö, täällä sama suru tankin kanssa. Sain perjantaina tuon kalkattimen kasaan maalauksen yms jäljiltä, ajelin vkl ja eilen (su) illalla ihmettelin bensan hajua. Oli jääny huokonen saumaan jota saippuavesi ei näyttänyt kun vuotoja paineistelin...tuloksena samanlainen kupru! Äskenpä sain taas hitsailtua tankin pitäväksi ja huomenna taas värittäjälle! Samaistun vitutuksesi määrään.

jsr85

Vastaavan tankinvuoto ongelman hoidin ite por-15.lla ja ainaki viel on pitänyt.

Sent from my note 10.1

jyrggä

se porri on varmaan ihan hyvää matskua, mutta ellei ookkaan niin sitä tankkia ei sitten sen jälkeen enää ikinä kyllä hitsailla.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

JaZZo

Saippuatesti sen kertoi. Prkl. Kiinnityslaipan saumojen vierestä pääsee bensa läpi, vasemmalta puolelta tuli jo ihan reilusti. Tuon verran revin maalia pois, lähti kuin muovitarra. Tuon alueen puoleenväliin saakka oli maalin alla bensaa..

Ois ny hajonnu vaikka laatikko mielummin..  >:(
Shovelpiä

-wla-

Jos ei luota omiin hitsarin kykyihin niin simppeli konsti on hitsauksen jälkeen tinata saumat niin ei tuu ylläreitä. oon joskus myös itse varmistellut ja pakkeloinut saumat plastic paddingin vuodon korjaus aineella: http://kauppa.motonet.fi/images/app/6/big/602651.jpg

JaZZo

Tilannehan on nyt se, että oon jo noiden osien suhteen luovuttanu tältä kesältä. Tuuria ei oo näkyny nytten ihan hetkeen. Tämän tankin tunnelin molemmista päistä tihuuttaa bensat läpi, lokarin maalasin jo vittuunnuksissani mustaksi ja pistin vanhan mustangin tankin paikalleen. Syksyllä sitten lisää, nyt aion ajella niin paljon ku kerkeen ja sen mukaan ku pyörä pelittää.

Hitsareita onneks tuttavapiiristä löytyy, joten osaava tiggari saa tuon hoidella. Mää pysyttelen mieluusti poissa noista hommista välttääkseni isommat vahingot  ;D
Shovelpiä

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: jannu - 03 toukokuu 13, 13:04:35
Mukavan kupliva straippi, erilainen ja hieno.. :)

Veikkaan että Jannu ei tarkoittanut ihan tällaista kuplimista kommentissaan...  :(
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

jannu

Niin...juu...en..., hitto, ilmiselvä etiäinen... ???