sytytys modulin vaihto konversion jälkeen?

Aloittaja juhaauvinen, 15 elokuu 12, 11:02:28

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Vanhemmissa evosporteissa - oliko se nyt silloin kun sytkä oli erillinen boksi, vuonna -99(?) koko paketti siirtyi nokkakopan sisään - 883 sytytyskäyrä antoi täydet ennakot paljon aikaisemmin kuin vastaava orkkis 1200. Tästä seurasi että vakio 883 sytkällä konversiopeli tuppasi helposti nakuttamaan ellei sytkää käännetty myöhäisemmälle. Mikä taas vuorostaan aiheutti maksiennakon vähenemisen joka heikensi huipputehoa. Eli ennen pienemmän koneen sytkässä oli sikäli ratkaiseva ero että se kannatti vaihtaa. Myöhemmässä vaiheessa tehdas siirtyi käyttämään samaa käyrää molemmissa jolloin vaihdosta ei vastaavaa hyötyä saatu. Näistä 2004- uudemmista mulla ei ole mitään tietoa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

juhaauvinen

No nyt tuli postissa USmotomanilta sytkä. Nyt ku vielä tulis ne männät niin pääsis porrauttaan.Jos sitä vielä tälle kessää sais tuon 1200:ksi.

Springveli

Vieläkö olis tarvetta 883 sylintereille?
Mulla olis tuollaiset tyrkyllä:

http://picasaweb.google.com/easyr93/MyynnissaOlevatHDOsat#5288645292386367506

Tv.Veli 0400-867123
Kaikki helpot ongelmat on jo ratkaistu.

jsr85

Lisätään kysymystä tänne kun aiheeseen liittyy, asensin eilen illalla tuon ultiman sytytyksen paikoilleen ja nyt alko tultuun et taisin munia sen VOESin kans, kuuluuko vihrean valon palaa kun laittaa virrat päälle, minulla palaa vasta kun pyörän käynnistää.

Tonen kysymys ajoituksesta, kuuluuko tuo ajoitus laittaa juuri siihen kohtaan kun valo syttyy, tuli vaan mieleen kun tyhjäkäynti tippui huomattavsti et meniköhän tuokaan oikeen kun silmät ristissä kolmelta yöllä säätää...

-Janne

juhaauvinen

Ei oo tarvetta enään sylintereille ostin 2006 883 sylinterit oottamaan 1200 mäntiä (tulis vaan äkkiä)vaihdoin aamulla dspt-1 sytytyksen ei ainakaan enään yski kaasariin päin eikä sammu kun päästää kaasun nopeasti.Eli jotain positiivista on tapahtunu.

jsr85

Täytyy kyllä sanoa muutaman sadan kilometrin perusteella et kannatti vaihtaa sytytys, moottori on huomattavasti "sivistyneemmän" oloinen, vetää tasaisesti läpi kierrosalueen ja tyhjäkäyntiä käy todella tasaisesti verrattuna edelliseen. Pers tuntumalta vetojakin on enemmän, tämä on tietenkin mutua.

Tuohon VOES juttuun kaipaisin viel vahvistusta, kuuluuko valon palaa kun virrat päällä, minulla valo ei pala tällöin mut kone käynnissä palaa.

masala

Äkkiseltään vois kuvitella että ku toi VOES ny on kuitenki noita alipaine juttuja että ehkä se palaa vaan ku sitä alipainetta on, eli käydessä. Tää on vaan ihan maalaisen ajatus.. ::)
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"