Ride on Brother ! (kuvia tien päältä)

Aloittaja Webmaster, 22 kesäkuu 09, 09:41:03

« edellinen - seuraava »

eeko

Veikkaisin, että joku on mennyt p*skalle/k*selle?
Oliko oikein? Mitä voittaja saa?  :P
-eeko

Pande

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 12 toukokuu 11, 22:55:34
jos tien vieressä on 6 mopoa joista 2 on valmistettu sateisella pienellä saarella, niin mitkä 2 hajoaa?
Kysymys on niin vaativa ettei pysty vastaamaan. Mutta saanko pisteitä kun tunnistan paikan, tunnettiin aikoinaan sumujen siltana, kun Tervakosken tehtaan laskemat vedet pitivät Tervajoen sulana talvellakin ja sopivalla kelillä aiheuttivat läpinäkymättömän sumuverhon tuohon kohtaan vanhalle kolmostielle. No joo, tulipa vaan mieleen tuosta kuvasta...

TEKE

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 12 toukokuu 11, 22:55:34

Kuva-arvoitus:
jos tien vieressä on 6 mopoa joista 2 on valmistettu sateisella pienellä saarella, niin mitkä 2 hajoaa?
;D

nythän mä vast tajusin et noi brittikuskithan on tuttuja juttuja.se kopterissakin ollut reistaili jo vappuna ;D
joutu vetään vespalla ohi.mod rulez!!!

Rossi

Mainiota Mopot Show'ta vielä videokoosteena...

Mopot Show VII
?Blogi?

Kokkonen

Se oli taas kerran lupsakkaa katseltavaa ja kuunneltavaa. Sykähdytti erityisesti se Rautissopperi. Käsivaihteet, oikealla... wau!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

janne63

Lumijoen Varjakassa,lämmintä oli vain +30  ;D

Santtu

Yritin ajellessa kuikuilla painemittareita mutta eivät osuneet okulaariin.
Paineensäätimen koeajo

Ensi videolla sitten...

mista

Enpä ole ennen nähnyt läppärillä varustettua pyörää :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Santtu

Lainaus käyttäjältä: mista - 11 kesäkuu 11, 17:53:38
Enpä ole ennen nähnyt läppärillä varustettua pyörää :)

Siinä voi lennossa säätää ruiskun ja jos kytkisi niin myös sytkän asetuksia. Auttaa hitosti oikeiden karttojen haussa, kun näkee muutokset ja ongelmakohdat heti ajossa (jos ei siis satu omistamaan omaa dynoa).

Webmaster

Santtu: mikä kamera sulla on tuossa kypärässä kiinni?
Onko toi joku tälläinen?
http://global.rakuten.com/en/store/thepowerful/item/intrada80s/

Webmaster

Tässäpä pikku pätkä Hakone Turnpike Roadilta vuoristomaisemista. Kuvattu iPhonella olan yli :)

Hakone_ride.m4v

Smokie

Kantsii Santtu siirtyä Tunerstudioon, tai vissiin jo uusin megalogviewerkin jo säätää real time meisingillä. Itte oon vielä ollut tyytyväinen datalogin ihmettelyyn mutta sanovat notta noi pelaa mainiosti.

Rossi

Kävin perjantaina työmatkamoottoripyöräilemässä Espoossa ja kokeilin kotimatkalla Nokian E7 puhelimen videokameraa Aulangon kohdalla, kun liikenne oli mukavan leppoisaa ja keli komea! Karsea nuljake on käsissä tällainen uudenmallinen älypuhelin, mutta onneksi tuli aamulla otettua Pisaman ohuttakin ohuemmat nahkahanskat ajorukkasiksi hellepäivään, niin pysyi edes jotenkuten hapankorpun kokoinen palikka käsissä. Videokameran mikki suhisi kuin kyy kivikossa, joten tökkäsin taustalle Detroitin koobria.

Näkymiä Aulangolta
?Blogi?

Tomppa68

Siinon pojille vähä ajofiiliksii toissatalvelta. Neprin voima puhuu.
http://www.youtube.com/watch?v=bNMHxNPDV2Q

Santtu

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 12 kesäkuu 11, 03:48:34Santtu: mikä kamera sulla on tuossa kypärässä kiinni?

Tällainen: http://www.verkkokauppa.com/fi/product/34829/crktg/Veho-Muvi-Atom-maailman-pienin-videokamera

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 12 kesäkuu 11, 15:36:26Kantsii Santtu siirtyä Tunerstudioon, tai vissiin jo uusin megalogviewerkin jo säätää real time meisingillä. Itte oon vielä ollut tyytyväinen datalogin ihmettelyyn mutta sanovat notta noi pelaa mainiosti.

Joo mulla on TunerStudio lisenssillä ja tekee online säädöt perustasoon todella hyvin. Hifistelyyn säädän sitten itse.