H-D aiheisien vaatteiden linkkitietoja ?

Aloittaja Arska-74, 18 toukokuu 12, 17:57:42

« edellinen - seuraava »

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: erakko - 18 toukokuu 12, 21:36:52
http://www.google.fi/search?q=genuiini&hl=fi&client=safari&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=o5a2T9ahGMSp4gTltJnjCQ&ved=0CFkQsAQ&biw=1024&bih=610
;D

noita genuiineja on nii monenlasiassia, että voivsko joku kertoa mikä noista on aito? niinku aito genuiini bikeri? sitäpaitsi tuo yks kani näyttää mäyräkoiralta kun se ei keuli.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Juvakka

Tietääkö/tunteeko kukaan Arvoisista Jäsenistä kotimaisia genuiinin kasvattajia. Meillä olisi tuolla tallissa hiukan ylimääräistä tilaa, ja oltaisiin Rouvan kanssa valmiita aloittamaan genuiinien kasvatustoiminta.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Hemuli

Kun näin tän otsikon ja että siihen oli tullut jo kolme sivua vastauksia aattelin että tän on pakko olla joku vanha juttu joka on vaan jäänyt huomaamatta. Mutta ei perkele, finnbikerilaiset oli saaneet sivumäärän täyteen vaivaisessa neljässä ja puolessa tunnissa ;D ;D ;D

Kuka voi väittää ettei aihe kiinnosta? ::)

Antaa nyt olla toistaiseksi, kai tähän viikonloppuun pitää hupia repiä vaikka väkisin...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Maa kavin San Juanissa Puerto Ricossa ettimassa vaatteita muttei niilla mitaan hd kamaa ollu.
Tosin siihen mun uuteen -77 sutenoorimallin Lincolniin olis ollu sopevaa asustetta.

Just trying to be different (like everyone else)

Vette427

nyt tuli aihe joka hiukan kiinostaa... ::)
olen törmänny täälä(kin) sanaan seinäjoen kansallis puku. voisiko joku ystävällinen henkilö valaista tätä minulle??
omistan hdcf:n hupparin, kiitos paitoja eri muodossa (enemän sais olla...) ja sit yhdet hd alushousut jotka viime kesänä sain ku vaimo ja tyttöystävä osti ne yhessä synttäri lahjaksi.
olisin kyllä ostanu ite useita mut ku fingerporeja saanu halavemmalla  ;D

mut aihe kiinostaa ku en silleen ole oikein ite osannu ostaa merkki juttuja ku niitä ollu 32v aika sen verran et vaatekaappeja pitäs olla enemän ku sisätilaa talosa :D
no valitettavasti hondalla olis pitkälle pärjänny ku niitä niin kauan oli...  :'( :'( :'(
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Smokie

Mua kiinnostaa eniten tuo kopiokama. Itse ostin toisen päältä pois "highly dangerous motherfucker" HD-logo paidan ja kerran tuli vastaan Thaimaalainen ihan ehta HD-logo paita, paitsi painokonees oli mennyt jotain vituiksi ja logo oli peilikuvana. Yritin samaa temppua mutta eipä onnistunut.. Kans jollain kyrillisillä tms hieroglyfeillä on nähty HD-paita, semmoinenkin pitäis saada.

Älkää haksahtako HD-sukkiin, ne nukkaa ihan perkeleesti! ;D On mulla Minimanin HD-pipokin ollut, se oli hyvä. Mulle tuota kamaa roudaa entinen tyttöystävä (nyk. vaimo)... Ainoa ehta merkkifanaatikkopaita mulla muuten taitaa olla IC Raiders, sekin ostettu jollain 50kg osakasalla :P

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Make

Lainaus käyttäjältä: erakko - 18 toukokuu 12, 23:47:59
Nuo on aitoja.

Tarkoititko aittoja? Tuon pariskunnan takana. Saatta olla kyllä riihikin.

filtteri

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 18 toukokuu 12, 23:45:21
Mua kiinnostaa eniten tuo kopiokama. Itse ostin toisen päältä pois "highly dangerous motherfucker" HD-logo paidan ja kerran tuli vastaan Thaimaalainen ihan ehta HD-logo paita, paitsi painokonees oli mennyt jotain vituiksi ja logo oli peilikuvana. Yritin samaa temppua mutta eipä onnistunut.. Kans jollain kyrillisillä tms hieroglyfeillä on nähty HD-paita, semmoinenkin pitäis saada.

Älkää haksahtako HD-sukkiin, ne nukkaa ihan perkeleesti! ;D On mulla Minimanin HD-pipokin ollut, se oli hyvä. Mulle tuota kamaa roudaa entinen tyttöystävä (nyk. vaimo)... Ainoa ehta merkkifanaatikkopaita mulla muuten taitaa olla IC Raiders, sekin ostettu jollain 50kg osakasalla :P
[/quote)
noi kopiokama sukat nukkaa joo mut genuiineistä jää öljyset jalanjäljet

Make

Ne valkoset sukat ei nukkaa. Tai sit sitä ei näy.

Kiiski

Galluppi sen sano kotka 3, Genuiini 1 ja perhonen 0. Eli perhonen sen olla pitää. Kiitti!

Make

Tässä viestiketjussa sopii varmaan kysellä että mistä banaanipuristaja? Ei mahdu chiquitita sitruspusertimeen.

rieska

Lainaus käyttäjältä: Make - 19 toukokuu 12, 00:55:01
Tässä viestiketjussa sopii varmaan kysellä että mistä banaanipuristaja? Ei mahdu chiquitita sitruspusertimeen.

Tossa olis "vastapuristaja"
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

petejiiii

mun mielestä ei sais kiusata, kun toiset on niin  tosissaan