Löpöhuijarinilkkejä Pirkanmaalla

Aloittaja Mike LeCoq, 17 toukokuu 12, 09:59:42

« edellinen - seuraava »

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: _Juha_ - 18 toukokuu 12, 15:06:27

luulen et noitten kanssa on Suomessakin pakko koventaa otteita, muuten noita(elukoita?!) ei kohta pidättele mikään.

vähän huono tehä mitään, kun niistä saa saman ku ihimisestä, kuulemma.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Ylli

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 18 toukokuu 12, 15:14:56Saas nähä koska noi itse tehdyn kopiotaiteen rembradit on taas täällä, joka kesä on ollut..

Meidän oven takana oli käynyt ulkomaalainen kaveri koputtelemassa. Oli kuulemma lyönyt naiselle kyltin käteen, että tauluja olis myynnissä ja kova oli hinku päästä sisälle taloon. Olin tuolloin reissun päällä eli en päässyt itse sanalle kaverin kanssa. Nainen oli sitä mieltä, että mä olen vainoharhainen kun väitin taulukaupustelijan olevan nilkki.  ::)

Ei vissiin kauheen yllättävää, että ideanahan noilla on tiedustella josko olis jotain varastamisen arvoista. Siitä sitten sopivana päivänä pakettiautolla mestoille ja kamat kantoon.
Härskeimmät tapaukset jättävät sen pakun kilometrien päähän varsinaisesta keikkapaikasta ja kantavat romut helposti saavutettavaan paikkaan josta lastaavat koko läjän kerralla autoon. Aivan kaikki on mahdollista. Ei voi ainakaan mielikuvituksen puutteesta syyttää näitä veijareita.

ihan hyvä konsti on ottaa se kamerakännykkä esille ja napata kuva tyypin pärstästä. Lähtö tapahtuu todennäköisesti tangentin suuntaan kiihtyvvällä nopeudella.  ;D Ja aina vaan rekkarii ylös ja ilmoitusta sinisille jos vähänkin haiskahtaa... vaikka se yksittäinen virkainnoton olisikin asiasta eri mieltä - Smokien juttuun viitaten.

Niin joo - pakkokeinolaki ja jokamiehen kiinniotto-oikeus.  ;)

Antti S.

Löpöhuijareita en ole nähnyt,mutta viime kesänä joku britti tyrkytti 600 egeen keittiöveitsi-settiä kun tankkasin autoa.Oli mukamas reilusti päälle tonnin setti,mutta nyt joutui myymään polkuhinnalla kun pomo hiillosti palaamaan kotiin.Lentoliputkin oli mukamas jo tilattuna.
Hiukan ontuva stoori jo senkin puolesta että tämä saariryssä oli liikkeellä britannian lapuissa olevalla autolla.
No,siinä mielessä hyvä kauppias että uskoi laakista,kun sanoin etten ole ostamassa mitään puukkoja.