Koneen shimmaus

Aloittaja rodchop, 10 helmikuu 12, 07:34:24

« edellinen - seuraava »

rodchop

Muistelen että joskus oli juttua että jokin Usa auton startin yms. Shimmi levyt ois samalla jaolla kuin tuo koneen etukiinnike ? Eli mitkä ne oli ois helpompi ostaa kun tietäis ?
HOG Forever Forever HOG

erakko

Sb chevy muistaakseni.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Jep, pikkulohkoletukan shimmit käy. Toivottavasti shimmaustarvetta on tasaisesti molemmissa rei'issä, muuten joudut kuitenkin hommaamaan irtoshimmejä. Kymppimillin sovitelaatat ei paljoa maksa pulttikaupassa, sä saat niitä Rodchop vaikka teidän pajan läheltä Helsingin Ruuvihankinnasta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hessu

En tiedä mitä pajaa tarkotat, mutta kyseinen lafka toimii nykyään Haagassa siinä rakennuskompleksissa motarin varressa missä aikoinaan oli yksi inssiajoon lähtö mesta.
Melkeen ammista vastapäätä.
Ei enää Malmilla. Eikä Manu oo enää puikoissa. Muutto ylitti jopa Hesarin uutiskynnyksen.

rodchop

Kiitos. Kaverin pyörään tarvii, ei oo tasanen. Jos laittais eka sen lätkän, sit toiselle puolelle irto shimmii.

Edit: Mun tekemissä rungoissa ei tarvii shimmei  ;D Ehkä :P
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Katos vaan, niin ne ajat muuttuu - osoite onkin nykyään Nuijamiestentie 5. Sen tiesin että Manu jäi syrjään ja myi putiikkinsa. Voisi olettaa että tuotevalikoima kaventuu rajusti tulevaisuudessa - Manu oli ihme ukko joka varastoi mitä käsittämättömämpiä ruuvikokoja mutta ei se varmasti pidemmän päälle ollut kovin kannattavaa. Toki erikoisesta palikasta otettiin erikoinen kate mutta silti...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ay20