Tuleeko maailmanloppu 2012

Aloittaja rodchop, 17 joulukuu 11, 19:08:35

« edellinen - seuraava »

Pekka53

Joku taisi joskus täällä mainita H-DCF:n keskustelupalstan "pöljälän puolena" ... ;D

Spöke

Pölhölä. Mutta miten se tähän liittyy? Tämä on vakava asia.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Titus

Rodchopille näköjään käänteisesti tuppas hauskan numerosarjan. Mulla oli muinoin töissä kans kone joka oli varmaan paholaisesta lähtöisin. Kone pysäytteli itseään miten halus ja kertoili hulluja vikakoodeja. Sitten kerran sattui oleen 6. 6. ja kaikki meni kuiteski ihan ok . mietin siinä että olispa aika sattuma jos kone tilttais lukemaan 666 . Ni eikö se perkele hetken päästä sammutti itsensä just tuohon lukemaan ilman mitään syytä. Tuli hiukkasen outo fiilis ja rupesin katseleen onko tää taas hauska jekku työkavereilta mut eipä kukaan ollu likimainkaan konetta. Sama masiina tykkäs kans hajota aina ollessani lomalla ulkomailla tai vapaapäivinä. Eli kyllä sitä muillekin sattuu.

Rezi

Keksin maailmanlopun busineksen: Jos joku oikeasti uskoo tähän ja omistaa prätkän, niin voisin ostaa pyörän pois halvalla ;D Jos haluat siis käteistä viimeisten viikkojen ryyppyputkeen niin mulle voi laittaa privaviestiä. Lupaan harkita pyörän takaisinmyymistä sitten kun maailmanloppu meni ohi, hinta voi vain olla toinen ;D ;D

Jensen

Erittäin mielenkiintoinen video. Enokista joskus hämärästi olen kuullut. Hän oli silminäkijä. Tuossa puhutaan että voiko primitiivinen ihminen erottaa mikä on jumalallista ja mikä korkeata tekniikkaa? (humanoideja) Anunnaki & Gods in the Bible (Part 1 of 3)

callahan

Aiheesta näyttää olevan oikein "End of the world week" 10 tapaa mualimanlopulle. National Geographic kanavalla. Alkaa 16. Joulupukinkuuta. Klo 21.30. Oikein mukavia tv hetkiä    :o   ;D 
- In MMAF we trust -

Lyytinen

hazzinen

maalimanloppu jäi siis taas tulemati. hyvä syy siis huomenna juoda ittesä tiedottomaan transsi-tilaan
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

callahan

Kumma että ei tullutkaan   :o
Minä kun sitä välillä jo oikein odotinkin  ;D (hyvä nyt vaan ettei tullutkaan)

Mm. E-Savossa on Astuvansalmen kalliomaalauksiin jo aikain saatossa savon viikingit maalanneet hyvistä riistamaista ja rikkaista kalavesistä. Minkähän tähen pohjolan neandertaalit eivät ole mitään isosta lopusta maalanneet kallioihin ? Suomen kivistä ja kallioista löydetty symboliikka on pääasiassa veden ja metsän antimista sekä mehästäjän- sarvipään kuvia  ;D
Liekö ajajuoksun käsitys ollut niin eroavaista ?    ::)

- In MMAF we trust -

Jussi

Älkää nyt hosuko, 21.12. vasta on se ennustettu päivä.

JaZZo

Shovelpiä

callahan

Kerkiää just tulemaan palkka ennen 21. Päivää  ;D
-Kälähään-
- In MMAF we trust -

Pekka53

Tää maailmanloppusäie hiljenee kuin pyy maailmanlopun edellä ... vai miten se meni. Odotteleeko kaikki vaan kädet ristissä ... huomennahan pitäis posahtaa.

Greasemonkey jake

mietin tässä,että jos se maailmanloppu tulee,niin pitäisiköhän mennä kusemaan työnantajan muroihin,haukkua naapurin kapiaiset/evp:t serkkuavioliitoista syntyneiksi vässyköiksi,joiden suurin saavutus elämässä huuhdotaan vessasta alas joka aamu ja tempaista tukeva humala...
mutta jos se maailman loppu ei tulekkaan,niin kyllä nolottaisi...mennä kännissä huomenna töihin...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

Jensen

Ei mitään mailmanloppua tule. Minä olen menettänyt uskonnon. Jotkut muukalaiset vierailleet planeetalla  ja hölmöt ihmiset luulevat heitä jumaliksi.  Tämä on hyvä biisi ja kannattaa ajatuksen kanssa lukea lyrikkaa.. Jumalia sanoo kaikkien valheiden isiksi...  Tarot - Pyre of Gods