Halvimmat renkaat ?

Aloittaja Mr.Horsepower, 26 marraskuu 11, 11:30:40

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

Tuossa itse olen kateskellut noita pyhiä rinkuloita.
Metukan xxl 240 / 40 18"  Gumia

halvimmlliaan olen löytänyt tuolta.

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen_details.cfm/artikelnr/tepga040597858/metzeler_240/40_vr_18_m/c_tl_79v_me_880_xxl.html

Mitetin ettäpä onko tuo mynetmoto halvin nytten osto paikka renkaile suomeen ?
Jos ei olla ostamassa mitään yyber harvinaista gumia
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

makkepuu

itse tilaan renkaani tuolta mynetmotosta tai rengasonlinesta. mynetmotosta kun tilaat yhden - kolmen gummin niin se tekee 25â,¬ hintaa lisää ja rengasonlinessa gummi tulee kotiovelle ilmoituksessa olevaan hintaan. kummassa sitten on halvemmat gummit? näytti tuo metseleeri olevan postikulut saksantuotteeseen lisättynä 20â,¬ kalliimpi rengasonlinessa mutta pirelliä, dunloppia, avonia ja continentaalia sais samaan hintaan. itse kattelin just persaukiselle käypään tyyliin kaikkein halvinta 120/70-21 etugummia ja rengasonlinesta löytyi tälläkertaa halvin, metukka vain 91â,¬.

hyviä kokemuksia molemmista puljuista

Mr.Horsepower

Mites nopeasti noi renkaat ovat tuleet.... 1-2 viikoa ? tuolainen normi aikakö

makkepuu

tais olla molemmissa puljuissa kokolailla samat toimitusajat, riippuen tietysti onko kyseinen gummi varastossa vai ei. sellainen pari viikkoa noilla on yleensä menny, joskus pari päivää alle

Kaitsu61

Lainaus käyttäjältä: Mr.Horsepower - 26 marraskuu 11, 22:17:52
Mites nopeasti noi renkaat ovat tulleet.... 1-2 viikkoa?
Muutaman kerran molemmista tilannut, RengasOnlinellä toim.ajat olleet 4-5 arkipäivää, Mynetmotossa jokusen päivän enemmän...
Viimeisin tilaus Mynetmotosta, kaksi Metukan takagummia ja yksi etunen rahteineen 370â,¬:

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Kaitsu61 - 27 marraskuu 11, 12:48:12
Muutaman kerran molemmista tilannut, RengasOnlinellä toim.ajat olleet 4-5 arkipäivää, Mynetmotossa jokusen päivän enemmän...
Itse tilaillut mynetmotosta 3 kertaa ja nopeimmillaan tuli Helsinkiin su-iltana tilatut pe-aamuna, muilla kerroilla mennyt 1-2 pv enemmän.

Viimeksi ostin Suomesta Shinkon renkaat, tutuntutulta tuli pieni alennus ja toimitus kotiovelle parissa päivässä. Kokonaishinta rahteineen oli yhä varsin edullinen, joten saattavat seuraavatkin olla Shinkot, saas nähdä.

Mr.Horsepower

Onkohan muuten ihan näin, Btw ?

katoin noita kuvia jos nuo renkaat mitkä on kummalakiin rengasonlinellä ja mynetmotolla... Kyseisetä renkaasta... niin ei puhuta Todellakaan samasta renkaasta mitä olen ostamassa :O

tuollainen se kumi pitäs olla mut :/

tuolaista tarjoaapi Onkohan kyseessä optinen harha :O ett kaikki metukat vaan myyään samalla kuvalla riipumatta prfofilista ja muista tekiöistä Kuhan kuvio sattuu olemaan sinne päin ja valmistaja

Kaitsu61

Kyllä tuo kuva on vain yleiskuva ME880:stä, poimittu METZELERin kataloogista. Myyvät kaikki ko. mallin takarenkaat tuolla samalla kuvalla eivätkä ole vaivautuneet hankkimaan joka koosta juuri oikeannäköistä kuvatusta sivuilleen.

Mr.Horsepower

Kun olette ostanut rengasonlinestä Tai mynetmotosta Europalaisia merkkejä Micheliiniä, tai Avonia, Metzereriä, NIIIN...

onko renkaissa ollut E hyväsynnät ?

kun yks varaosa myyjä tuttu eppäili ettei kaikissa gummeissa olis E leimoja ? ja täten jos paukauttas kolarin niin vakutus yhtiö jos huomais ettei olisi E leimaa renkaassa sillähän olisi periaattessa oikeus pestä kätensä pois pelistä ! Eikös vain

Ite vähän kyllä epälisin ett miks valmistaja jättäs e hyväsksynnän rengasta poikeen jos se esim Aasiaan möisi samaa gumia tai Jenkkilään ???

ma^ko

Aikas mielenkiintoinen yhtälö olisi jos EU-alueella oleva kauppuri myisi EU laitonta kamaa EU:hun.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Toi on vakiovastaus kun kyseenalaistetaan suomalaisen rengaskauppiaan hinnoittelua. Tai sitten että se euroopantukkuri myy vanhentuneita varastossa seisseitä renkaita. Kumpikaan ei pidä paikkaansa, Mynetmoton kaltainen tukkuri liikuttaa tavaraa siihen tahtiin että sieltä voi parhaimmillaan saada muutama viikko sitten paistettuja kumeja. Ja vai että ei e-merkintää? Kaikkea sitä ihmiset suustaan päästäkin ja jotkut vielä uskovat ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mr.Horsepower

Juuri tätä... Minä hain  ;D

myytinmurtajissa tänään tämä myytti on murrettu   ::)

erakko

6 vrk tilauksen laittamisesta mynetmotoon kesti ni renkaat tuli. Kuski kyseli et mihin vehkeeseen tulossa kun näyttää ihan fillarin renkailta!  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

JPP

Mynetmotosta tilasin kotariin nappularenkaat ja viikossa ne tuli kotiovelle, joten voin suositella kyseistä paikkaa.

Suomen maahantuoja pistää muuten mukavasti lisää esim. Michelinin renkaille. Espanjassa ne maksoi paikallisissa liikkeissä 82e/pari ja Suomessa 120e/pari :)

jus@

Kolme kertaa olen renkaat tilannut Rengas onlineltä ja joka kerta tullut neljässä päivässä annettuun osoitteeseen.