Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jesus Cesarin perintö

Aloittaja DX, 12 lokakuu 11, 17:26:10

« edellinen - seuraava »

DX

Lainaus käyttäjältä: DX - 08 helmikuu 13, 16:03:50
"Juovuksissa tehty on jo puoliksi suunniteltu" ;D
Lainaus käyttäjältä: DX - 09 helmikuu 13, 12:07:37
Joka asian kun olis suunnitellut kunnolla etukäteen,ja sitten tehnyt niin tää olis varmaan ollut valmis jo aikapäiviä sitten,sehän olis jo liian helppoa ;D
Eli pitäis enemmän juovuksissa tehdä ;D ;D ;D

tuuba

Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

DX

Sain tänään tarrojen kylkiäsinä tollasen rapakaaren ameriikasta,mun mielestä toi säde ei istu.
Lokarin joutuu nostaa liian korkeelle että istuis mun silmään,täytyy tuumailla.
Joutuuhan tota vielä lyhentämään ja ketjujen puolelta aukomaan,ehkä sitä ei sitten oikeen huomaa.
Ajattelin sen tuohon kello puol yhteen( ;)) tällätä.
Muuten ihan laadukkaan oloinen kaari.
Mukava kun saa joskus ihan valmiita osia,ei tartte kun rälläkkää vähän näyttää ja vähän hitsuuta päälle.

Hemuli

Oisit tilannut Lowbrow Customsilta Gasboxin lokarin, sen säde on tehty nimenomaan tota Avonin Safety Mileagea varten. Itse tilasin niitä muutaman alkutalvesta, todella hyvälaatuista tavaraa.

Linkki

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rezi

Eihän tuo DX:n ostaman lokarin säde kovin kaukana ideaalisesta ole. Venytät jollakin lokaria ikään kun leveämmäksi niin sen säde pienenee kuin itsestään. Olen nähnyt joskus youtube-videon, jossa lokaria levitetään lankunpätkillä. Varmaan joku voi sen videon tähän linkittää.

Jos oot riski, niin voit kokeilla hommaa ihan käsinkin. Ronski ote molemmista lokarin reunoista ja raa'asti temmot niitä kauemmas toisistaan. Sama homma 5cm välein koko lokarin matkalle. Todennäköisesti säde pienenee sentin-pari näinkin.

Vinkkinä semmonen, että ennen kuin katkaiset lokarin lopulliseen mittaan tai sahaat ketjulle kolon, niin mallaile erilaisia lokarin päätymalleja. Voit käyttää mallailuun lokarin molempia päitä. Teet leikkauksia eri pyöristyksillä, kokeile suoraa racelook-leikkausta, taivuttelet pikku ankanpyrstöä jne. Kaikenlaisten hauskojen koejuttujen kanssa voit värkätä niin kauan, kunnes lokarista on jäljellä enää lopullisen mittainen pätkä.

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

DX

täähän on tää: ://www.lowbrowcustoms.com/p2445/buy/m-c-parts/fenders/led-sled-customs-mohawk-fender-for-16-quot-vintage-style-tires/

Leveemmäksi toi ei tarttis mun mielestä tulla enää yhtään,toihan on jo 6" levee...
noissahan on reilu tuuman halkaisija erokin,sehän ton harituksen tekeekin.
Ton mä laitan kuitenkin,kyllä se sinne sopimaan saadaan ;)

DX

"Kaikenlaisten hauskojen koejuttujen kanssa voit värkätä niin kauan, kunnes lokarista on jäljellä enää lopullisen mittainen pätkä."

Toi kuulostaa ihan siltä että mun lokarista tulee reilusti alamittainen,hännän osoittaessa puolikymmeneen ;D

Rezi

Lainaus käyttäjältä: DX - 14 helmikuu 13, 15:10:31
Leveemmäksi toi ei tarttis mun mielestä tulla enää yhtään,toihan on jo 6" levee...
noissahan on reilu tuuman halkaisija erokin,sehän ton harituksen tekeekin.
Ton mä laitan kuitenkin,kyllä se sinne sopimaan saadaan ;)
Jos säädät lokarin sädettä sentin tai kaksi meikäläisen neuvomalla leventämistekniikalla niin ei se lokari siitä levene oikeastaa ollenkaan, no ehkä millin tai kaksi. Tuollaisen lokarin sädettä on helppo säätää. Kokeile. Jos saat temmottua säteen liian pieneksi, niin voit kasvattaa sitä painelemalla lokaria kapeammaksi.

Tuukka

Tollasen lokarin säteen saa helpoiten kohalleen kutistimella. Olettaen, että reunoja ei ole pokattu sisään. Tietysti jos ei ko. laitetta ole käytettävissä aiheuttaa se pienen ongelman :).
C.O.G.

DX

Tolta se kait suurinpiirtein tulis näyttämään,piti hinata se ulos että näkee metriä kauempaa :)

Rezi

Hyvältä näyttää. Hieno kokonaisuus ja huikea määrä uniikkeja yksityiskohtia ja palikoita. Tästä tulee sikahieno prätkä!!

DX

Satulakin lähti juuri isojen talojen kaupunkia kohden nahkurin riesaksi,saas nähdä mitä sieltä tulee ;)

filtteri

käytätkö sitä omatekosta penkinpohjaa vai tilasitko sen hand made "ammattilaiselta"

DX

Toi on semmonen "handmadehakkaaväännälyöjakiroile" omavalmiste