valmiita piuha sarjoja

Aloittaja timppa-69, 15 syyskuu 11, 09:50:23

« edellinen - seuraava »

timppa-69

onko kellään tietoa johtosarjoista jossa olisi kaikki tarvittavat kilkkeet valmiina kun pitäis ruveta sähköjä miettimään vm-69 shovelheadiin ja tietusti valmiiksi merkatut vohdot helpottais aika paljon...aika simppelithän noi tulee olemaan kun ei oo mitään vilkkuja ja muita ylimääräsiä härveleitä siinä sotkemassa....vielä ei ole aivan varmaa tuleeko pelkällä kiksillä vai myös sähköstartilla...

Timppa

rodchop

Tee itse vaan, eihän tuossa ole kuin pari hassuu piuhaa, Esim. Tollanen löyty.
http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=57.0

Tuossa hieman uudempi. Jätät vaan ne yli määräiset pois jne.
http://shovel-head.de/tech/elektrik/wiringdiagram.pdf

tuossahan taitaa olla tuo vanhempi laturi,
HOG Forever Forever HOG

Tuukka

Toi jarpin postaama kaavio on yksinkertainen, mutta näyttää monimutkaiselta. Just on menossa -48 pannun sähköistys tossa pajalla, kun ei oo sähköstarttia siihen tulee 6 johtoa. Akulta virtalukolle ja siitä jakaa sitten. Yleensä teen niin, että virtalukon ekassa asennossa tulee vain sytkä ja jarruvalo tokasta asennosta ajo ja takavalo. Sitten vielä laturilta lataus suoraan akkuun. Kumpaankin Akulle tulevaan johtoon (lataus ja syöttö lukolle) sulake väliin.
C.O.G.

Hemuli

Kiksipelissä voi vielä yksinkertaistaa - yksi sulake akun jälkeen ja siitä piuhat virtalukolle ja jännitteensäätimelle. Tosi yksinkertainen jätkä laittaa sulakkeen akun maapiuhaan.

Ei tosiaan kannata maksaa mistään valmiista - ja tuskin sellaista onkaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

JPP

Itse oon käyttänyt liitteen mukaisia Crimp mallin liittimiä (saa Wurthilta), jonka päälle liimapintaista kutistesukkaa. Vetolujuus niin hyvä ettei saa itse pihteillä repimällä irtoamaan johtoa. Kokeilkaapa samaa Abikon liittimille :)

SOHVELI-76

Jossain luettelossa semmonen löyty Shoveliin. Hintaa rapiat 300 â,¬...
0405691644

hirvenjalka

LainaaKiksipelissä voi vielä yksinkertaistaa - yksi sulake akun jälkeen ja siitä piuhat virtalukolle ja jännitteensäätimelle. Tosi yksinkertainen jätkä laittaa sulakkeen akun maapiuhaan.

Ja TOSI yksinkertainen jätkä jättää akunkin pois, ja hommaa magneeton...

mielikuva

Mä käytin rungon sisään tulevana johtona peräkärryn 7 napaista johtoa, siinäkin johdot riitti vaikka tuli latausvalo ja öljynpainevalo lampun päälle. Kyllä ne johdot syntyy kun vaan alkaa tekemään. 300â,¬ on kamala hinta johdoista.

timppa-69

no niin eiköhän näillä pääse aika pitkälle...jos tuukka pärjää 6 johdolla pannun kaa niin enköhän meikäkin pysty kytkee kanssa oman härvelin kondikseen...kiitti neuvoista..

Timppa

Tuukka

Suurin ongelma on mun mielestä saada ne 6 johtoa istumaan siististi. Kannattaa panostaa hyviin liittimiin ja liima kutistesukkaan... jälkimmäistä saa ainakin motonetistä.
C.O.G.