Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Delphin EFI temppuilee

Aloittaja Merimies-Toni, 25 heinäkuu 11, 19:08:22

« edellinen - seuraava »

Karzza

Ainakin V-Rodiin Daytona Twin Tech on aivan eri tasolla kuin T-max, parametrit, portaali ja data-loggaus.
Olen aikaisemmin käyttänyt T-max, SERT ja Terminal Velocity.

ss454

Sitten jos oikein minä itse mies haluaa olla, niin piirtää ja valmistaa itse piirilevyn jonne kolvailet lelut kiinni. http://www.finsquirt.net/forum/ Enemmän autopuolen kavereilla noita tehtynä, mutta ideana se avoin lähdekoodi ja sen muokattavuus. Ja mitä enemmän boxi saa itse ruiskukarttaa opiskella alkaa tuo lambda antureiden sijoitus ja tarkka toiminta näytellä tarkempaa osaa. Yhdessä aiemassa mopossa seosmittari ja lambda ollut kiinni, niin vaikka on lämmitettävä lambda niin aikansa se ottaa että alkaa kertomaan oikeaa dataa. Eli selvästi oli liian kaukana pakosarjassa tuossa mopossa anturi. Megasquirttiä tuli aikoinaan tutkittua, kun mietin yhden V8 koneen modaamista mutta onneksi bensan hintaan tuli taas sen syksyn aikana kiva korotus. Ja en toisaalta uskaltanut boxia alkaa virittämään että sillä bensassa säästäen yrittäisi seosta laihentaa.

flhx

Lainaus käyttäjältä: vinkkeli - 13 elokuu 11, 19:45:29

pyörästä on mennyt alkuperäinen ECM rikki ja uusi täytyisi tilata. suomessa uusi maksaa 560â,¬
usassa 390$ ja oli hyllyssä.
MUTTA kannattaako kyseiseen pyörään ostaa alkuperäistä, usassa tuttu pyöränrakentaja sanoi heti, että ei kannata alkuperäistä ostaa ja suositteli thundermaxia.


Itse en tuossa tilanteessa juurikaan jaksaisi miettiä orgis-ECM:ää vaan tilaisin Thundermaxin tai vast. Pääsisi eroon ylimääräisistä käikäleistä ja ainakin lukemani ja muutaman käyttäjän kommentin perusteella tuo Thundermax on varsin pätevä kapine. Skenaariona sekin että nyt kun ostat orgis-ECM:n niin seuraavaksi sitten kuitenkin kajahtaa power commander...Tuollainen thundermax on itsellä hankintalistalla"sitten joskus". Tuohon Karzzan mainitsemaan Daytona Twin Techiin en ole tutustunut, täytyypä aihetta tutkia.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

vinkkeli

No joo , megaruutan osaltä jää kyllä tekemättä, tiedä niistä, enkä sähköstä juuri mitään, mutta ilmeisesti tollanen t-max on kuitenkin parempi kun orggis joten luultavasti siihen päädyn...
twintechiä täytyy vielä sit tutkia...

eli kiitokset näistä infoista

vinkkeli

no nyt on sit tilattu t-max rapakon takaa, täytyy vaan toivoa et tulee nopeasti :)

Daytona Twin Tech:istä jenkkikaveri sanoi et periaatteessa samanlainen, mutta kaverilla oli ollu hirveästi ongelmia sen kanssa. no mene ja tiedä , ainahan kaikissa voi olla ongelmia ja joskus ne jopa kasaantuu aina samalle miehelle ;D