Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

narviväri

Aloittaja SanttuS, 29 maaliskuu 09, 20:52:21

« edellinen - seuraava »

SanttuS

Heippa,
Jos on kuvan mukainen penkki, niin voisiko kuvitella että jos mustalla narvivärillä pyyhkisi penkkiä niin beigen väriset tikkaukset värjäytyisivät myös mustiksi?
Tarttuuko narviväri jos penkissä on huolellinen rasvaus päällä?



Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Hemuli

Itse tikkauslankaan tarttuu kyllä ihan mikä tahansa väri - joskus tullut niitä mustattua ihan tavallisella spriiliukoisella tussilla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jugi

Eikö narviväri ole tarkoitettu aidon nahan värjäykseen ja luulisin tuon satulan olevan keinonahkaa. Sinänsä sillä ei lie merkitystä jos tarkoitus on ainoastaan värjätä tikkaukset.

SanttuS

...Niin siis tietysti nahalle, ja kyllä toi penkki on ihan sitä itteään. Mutta enpä hommannutkaan - oli loppupeleissä hiukan liian tyyris :'(.
Olemme matkalla kohti maailmanlaajuista yhteiskunnallista, taloudellista, poliittista ja ekologista

Jugi

Mistä muuten olette ostaneet narviväriä? Suomesta olen löytänyt väriä Brisalta ja Nahkakunnalta ja molemmissa väri on aika kallista (noin kympin 2,5dl). Tiedättekö muita paikkoja Suomesta tai ulkomailta mistä saa tilattua ja mihin hintaan?


ay20

Eikös noi tikkauslangat ole suurimmaksi osaksi keinokuitua(muovia)? Eli ei se narviväri siihen varmaan tartu.Ei kai se tietty haittaa kokeilla,tuleepahan penkistäkin sitten ihan uuden näköinen:) Mulla on tota mustaa narviväriä kotona. Laita vaikka yv:tä.

Miska

Lainaus käyttäjältä: ay20 - 15 helmikuu 11, 14:54:09
Eikös noi tikkauslangat ole suurimmaksi osaksi keinokuitua(muovia)? Eli ei se narviväri siihen varmaan tartu.Ei kai se tietty haittaa kokeilla,tuleepahan penkistäkin sitten ihan uuden näköinen:) Mulla on tota mustaa narviväriä kotona. Laita vaikka yv:tä.

Käytetyt langat tänä päivänä ovat pää-asiassa polyesteriä. Narvi ei niihin oikein kunnolla tartu. Värjäyksen jälkeen näyttää hyvältä, mutta kuluu käytössä pois. Tosin langat voivat olla sekoitelankaa jossa on puuvillaa mukana ja siihen väri tarttuu.
-Just another guy on the lost highway-