Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Tohonha vois laittaa derbin tai jonku kotarin katteet ja ajella kevarina? ;D

Kiiski

Niin tai ostaa jonkun Derbin ja ajella ihan H-D:na ?

Kiwi

Kummastakaan ei mitää hyötyä... Taas se nähtiin, Kiiski on kiiski ;D

On muute hirvittävä laite, menny monta työtuntia hukkaan...

Natking

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 19 tammikuu 12, 01:16:35
Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 18 tammikuu 12, 19:40:39

Varsin onnistunut kaffe-sporty... kuskikin kävis koeajettavaksi.

Jotenkin mua aina hairittee toi etta jos tehdaan kunnon cafesporttipyoraa niin eiko siina vahan pitas olla jarrujakin? Ja ehka toi toisio remmikaan ei juurikaan tohon sovi ::)
Ja toi takapaa loppuu johonkin renkaan puolivaliin, vahan niinku olis mittasuhteet sekasin?

Olisko toi akkakin liian laiha? Ja sit silla on viela paksut jalat  :P
Just trying to be different (like everyone else)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Natking - 19 tammikuu 12, 19:12:43
Jotenkin mua aina hairittee toi etta jos tehdaan kunnon cafesporttipyoraa niin eiko siina vahan pitas olla jarrujakin? Ja ehka toi toisio remmikaan ei juurikaan tohon sovi ::)
Ja toi takapaa loppuu johonkin renkaan puolivaliin, vahan niinku olis mittasuhteet sekasin?

Perinteinen kaffeskabari oli nimenomaan "racelook" verme, ei oikea raaseri.

Lainaus käyttäjältä: Natking - 19 tammikuu 12, 19:12:43
Olisko toi akkakin liian laiha? Ja sit silla on viela paksut jalat  :P

Mä olen läski ni se kompensois... tai jotain.

Lainaus käyttäjältä: Miska - 19 tammikuu 12, 07:41:23
Ikänsä puolesta toihan vois olla tyttäresi, jos sillä nyt mitään väliä on....

Ei kai se koeajoa haittais jos laillises iässä kuitenkin, tosin mun tytär vois paheksua faijansa touhua jos jonku ikäkaverinsa seurasta bongaisi, mut kai sitä voi haahuilla ajatuksissaan kuitenkin, joskus.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tony

Kuvasta päätellen tyttäres on suurinpyörtein meikän iässä..tuleva appi ukko?? ;D ;D

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 19 tammikuu 12, 18:48:59

On muute hirvittävä laite, menny monta työtuntia hukkaan...

Hmnnn... jollain on ollut aikaa nähdä vaivaa, halua nähdä vaivaa ja visio unelmiensa trikestä. Visonäärisyys vaan hieman omaperäistä suunnaltaan, lopputuloste potentiaalista peoples choice matskua. Kamala.

BlackRat

Mun on ehkä pakko tykätä tosta, koska tohon aika hyvin saatu steam punk meininkiä. En mä niinkään ajettavana vehkeenä siitä tykkää, mutta kyllä sitä kuvista ihmettelee. Tosin joku tyyppi on vahingossa eksyny kuvaan häiriköimään...

rodchop

OK. musta toi misu on parasta tuossa kuvassa & Hyvinkin ajettavalta näyttäis ;D
HOG Forever Forever HOG

jokerpoint

Veronassa viikonloppuna

Hemuli

Joku nyt todennäköisesti älähtää tosta rupulikumista sileän takasen kanssa mutta muuten oikein maukas rautapää. Kumivalinta johtunee siitä että toi etunen on 23" ja siihen ei oikein muuta saa. Jopa Supergliden tankki näyttää hyvältä.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Ookkos warma ettei toi oo Wassell Banana? Vois olla sellanenkin.

Rupulikumillehan voi tehdä niinku Burt Muro suola-aavikolla, puukko käteen ja rupulit pois... ;D
Flatheads!!!

flhx

^- ihan komee rautis toi Hemulin postaama, enemmän kun toi rupulikumi ittee hieman häirittee toi takapytyn pakoputki...Aina tökkii silmään kun pakoputkilla kikkaillaan jotain ylimääräsiä kiemuroita, mun mielestä selkee suoraviivanen ratkasu on paras. (Tästä esimerkistä allekirjottanut todennäkösesti kivitetään mutta jollain röörivalmistajalla on baggeriin sellanen putkisto että takapytyn putki tekee todella hämärän lenkin vaihdelootan päällä ja lähtee sitten pyörän toiselle puolelle. Aivan tolkuttoman typerän näköinen. Oisko ollu Bassani-merkkinen).
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

ma^ko

Mul kns rupulikumia enemmän tökkii toi takapytyn putki, kokonaisuus kuitenki ihan sievä. Tosin en välttämättä tajua 23" renkulaa. Tankki on Superglide, jollei WasselBananaa ole eri kokoisia, orkkis Bananaksi toi on liian pitkä.

Jack

en oo mitannu wasselin banaania, on kumminkin pikkuwasselia huomattavasti puikulampi.

Mistäs mää mitään tiiän....
Flatheads!!!