Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

nicnac

Kaikista hienoinhan se olis nuan, ettei siinoo mitää päällystettä. Joskus jotain putkia oon nähny missä on tuota armaflexiä niin melko huokoisen oloista, että luultavasti menee läjään melko äkkiä jos oikein päristelee. Mistähän sellaistaneopreeni levyä on saatavilla?

Mun takakate on melkoisesti vaiheessa. Pitäis saada joltain lasikuitu mestarilta kunnon neuvot kuinka se kannattaa tehdä. Oon jopa alkanu ajattelemaan jotain gixxerin takakuuppaa tuohon näin epätoivossani ;D

Hemuli

Tossa mun uuden Bulun projektialbumissa oli aika hyvät neuvot lasikuituhommiin:

http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=4349.0

Neopreenia käytetään ihan eristeenä joten sitä luulisi saavan monestakin paikasta. Mulle sattui jäämään palanen parikytmillistä kamaa kun jouduin tallin huipparin putken eristämään yläpohjassa sellaisesta tehdyllä tuubilla. Siitä ajattelin seuraavan sitsan tehdä. Sekin on kyllä paljon pehmeämpää kuin noi prätkän satuloissa käytetty kama. Mitähän on esimerkiksi XB-Buellien satulat? Niissähän ei ole mitään päällistä vaan se pinta on suoraan pehmustetta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Bulun satulamateriaalista ei hajuakaan, mut miksei ihan normi umpisolumuovi kävis pinnoittamattomanakin kun sitä avoveneiden penkin päällisinäkin käytetään.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

nicnac

Yritinkin hemulin bugger topicissa vähän huikkia kuinka se autoklaavi pelaa, mutta ei oo hirviästi vastauksia tullu. Tuosta muotista sai jonkunlaisen käsityksen miltä sen tulisi näyttää...mistä kohtaa sitä muottia sen putken olisi lähdettävä autoklaavin ulkopuolelle vai mitä täh??

Solumuovi ei oikein napostele...näyttää ihan styroksilta ;D

petejiiii

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 26 joulukuu 11, 20:56:17
Pitkästä aikaa oikean suuntainen Wiikon Sporster. Tuo tuulisuojaläppä on aikas stökerö, muuten jees prätkä. Hieno etujarru.
Justiin meinasin, että tollanen läppähän sitä pitää olla urheilulapiossakin (pitäiskö ötökät pois hampaista, jos naurattais kesken ajelun - ainiin mullahan on leukasuojakuuppa nykyisin)

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: nicnac - 27 joulukuu 11, 15:16:00
Solumuovi ei oikein napostele...näyttää ihan styroksilta ;D

Vai ehkä kuitenki telttapatjalta?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

nicnac

Alkaa tuntumaan vaihtoehdolta ;D

Hemuli

Yksinkertainen vaan on kaunista...

Kiwi

Eikö evo-sportteihi saa kunnollisia penkkejä, vai miks ne kaikki näyttää noin hirveiltä? Jos itelleni tommosta tekisin, nii laittaisin kyllä takalokarin jatkumaa alas asti, tai jättäisin kokonaa pois. Mun mielestä siitä ei oo mitää hyötyä jos se jää tollee puolitiehe ::)

Hemuli

Evosportin penkin muotoa rajoittaa eniten rungon muoto. Vaikea tohon on yhtään parempaa sitsaa tehdä kun runkoputket on noin ylhäällä ja samassa linjassa lokarin kanssa. Ja mitä tulee lokariin, niin onhan monia jotka tykkää ihan kaupan vakiopyöristäkin - tämä nyt kuitenkin on pääasiassa pyöränrakentelijoille suunnattu foorumi ja täällä moni tykkää muokata olemassa olevia osia.

Kiwi

Aivan, aivan, mutta tarkotinki tota lokarin etupäätä, eli se ei ala alaalta... toivottavasti ymmärrys riittää tän ymmärtämisee ;D Toki toi lokari voi olla lyhyt loppupäästä, ja tohon pyörään se sopiiki ;)

Hemuli

Et ole sitten vissiin pahemmin tutkinut sportsterin takalokareita? Toi on ihan alkuperäisellä paikallaan etupäästään. Runkoputket estävät lokarin tuomisen yhtään alemmas, tehtaalta siellä on sellainen muoviläpyskä estämässä ravan roiskumisen.

Redneck

XL-Forumin sivuilta (muiden karseen näköisten joukosta) bongattu aika tasapainoinen kokonaisuus.
Satulakin voi olla tuonmoinen jossa voi istua vaikka en mikään candyass olekaan  ;D

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Kiwi

Piti käydä oikeen tutkimas lähemmin tota yhtä tuolla tallis, noinha se meniki... :-[

Mut pistipähä vaa silmään, tossa -92 mikä tallissa on, on musta lokari ja runko, ei erotu nii helposti ku tuosta... toki loppupään pituuskin saattaa vaikuttaa kokonaiskuvaan... tai jotai... Ite yrittäisin tehä toisin jos olis lupa äidin pyörää modailla ;D

Ja tossa Redneckin linkittämäs pyörässä taitaa olla KR replica penkki, omasta mielestä H-D:n paras penkki istua (ja sopii sporttiin paremmin ku perinteine norsunkorva)

ManniMika

Huomasin vasta nyt täältä nämä viikon sportster ja bigtwin sivut ja aattelin täräyttää pari kuvaa mun ex-pyörästä, joka oli 883 custom sportster vm:2000