Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Oho, niimpä olemmeki... Ja sekosin taas puolissa, ku vasemmalle piti ne putket vetää ::)

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

arho

Mikäs vittu toi on!?
Do it doggystyle

Hemuli

No ei se ainakaan se ole, ymmärrän kyllä jos Arskalla on pidempi aika siitä kun viimeksi olet moisen nähnyt ;D...

Näyttäis ihan vakiorungon ympärille tehdyltä sportsterilta jonka rakentaja on innostunut jyrsimen käytöstä.

ma^ko

Tuo pyörä ei kyllä yleisasultaan puhuttele mutta hienoi yksityiskohtia siihen on jyrsitty ja toi "kiertokangellinen ohjausiskari" on aika ovela härväli.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Nyt on kyllä Makolla osunu lääkkeet kohalleen - kun postasin kuvat tuosta härvelistä niin jotenkin odotin sulta kommenttia tyyliin "yäk, en syö!" :)

Mutta herrahan on oppinut löytämään myös oman mukavuusalueensa ulkopuolella olevista härveleistä jotain positiivista. Pointsit siitä! Ja tämä oli siis erittäin positiivisessa mielessä heitetty herja ;).

Spöke

Tuossa on kyllä valtavan hyvin onnistuttu yhdistelemään ripaus nostalgiaa moderniin tekniikkaan. Minua taas yleisasu puhuttelee, voisin jopa kuvitella joskus rakentavani tuontyylisen härvelin, vaikkakin BT-tekniikan ympärille. Noi porsterit on Hemuleille ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Make

Kans herätti kauheesti tunteita puolesta ja vastaan. Stuuki on kiva, tossa takalokkari/penkkijutussa on design kohallaan, kuten myös tankissa. Mikä ei mene jakeluun on se, että sitä alumiinia pitää ängetä joka paikkaan kilotolkulla vaan sen takia että saadaan porattua reikiä niihin. Varsinkaan kun niissä alsakäikäleissä ei ole mitään yhteistä muotoa tai ideaa.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Mekaaniset hässäkät on aina hyvä juttu. Tos on paljon hyvää vaikka yleisasu ei osukkaan mun makuun. Pahiten sen mun silmissä sen asun pilaa tuo takakuuppa/takalokkari what ever tuos satulan jatkeena ja tuo numerokilpi/kate/etuvalosysteemi. Joku toisenlainen, paremmin tuon mekanokeulan esiinpäästävä etuvalosysteeli ja vähemmän irrallisen ja ylöshyppäävän oloinen ratkaisu tuoksi takalokkariksi ni saattaisin erehtyy sanomaan tuota jopa hienoksi.

Hyvin huomaa miten tuo satulasysteemi jakaa näkemystä.

Make

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 16 joulukuu 11, 18:47:09
Hyvin huomaa miten tuo satulasysteemi jakaa näkemystä.

Sitä en halua mäkään nähdä kun se ajon aikana hetkuu ton penkin mukana.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

arto718

jos nää on niin hinoja. kannatta ostaa japsi pyuörä .ja niin edes päin. se on vaan mun mielipide tälläisistä kyykkäereistä.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: arto718 - 16 joulukuu 11, 19:14:50
jos nää on niin hinoja. kannatta ostaa japsi pyuörä .ja niin edes päin. se on vaan mun mielipide tälläisistä kyykkäereistä.
No oon vähän kytännyt CB hondaa diggeriprojektiksi. Ilmankos...
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

arto718

joo jos må olisih mummon luona spokanes joskus mennyt baarissa ym paikassa näyttänyt tälläisiä kuvia mut olisi hakattu elävältä kepein  ja jos olis jääny henkiin lähetetty finland expres.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: arto718 - 16 joulukuu 11, 19:14:50

Miksi ilmajäähdytteisen v-koneen ympärille ei saisi rakentaa jotain muuta kuin chopper/bobber-osastoa?

Alkolukko pakolliseks näppäimistöihin ;D...

ma^ko

Hemuli, eikö tuo kuitenkin ole lähinnä bobberi jos pitää kategorisoida vakiintuneella jaolla, ei tuo kuitenkaan mitenkään ole kaffekaan, eikä chopperi(jos ei mennä niin kauas et aina ku raami saa osumaa alkuperäisestä ni se on chopper). Moderni mekano popperi?