Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon Sportsteri

Aloittaja Hemuli, 18 maaliskuu 09, 21:50:34

« edellinen - seuraava »

eeko

Onkohan tämä jo ollut täällä?
ironhead Rat bobber # 2
-eeko

Lehtonen

Onpas hyvän näkönen mopo, nyt ei haitannut edes takavanteen malli ;D

timppa-69

Kylmästi vaan sivujalka päällä liikkeelle...huomas kyllä suoran toisessa päässä..

Hemuli

Tavallaan hieno mutta toisaalta tässä on pilattu hyvä viissatanen CR ja Buell ;D - runkoa on jatkettu viisi tuumaa pituussuunnassa ja puolitoista ylöspäin tekniikkapaketin mahduttamiseksi.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Redneck

Onkohan tämä Hemulin jonkinlainen testaus  ;D  menee senverran oman mukavuusalueeni ohi että uskallan kommentoida vain pyöriä ! Pienet pyörät sopivat hienosti tähän pyörään  ::)
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Hemuli

En mä itsekään ole ihan varma kuinka hieno toi loppupelissä on ;). Mutta kyllä siinä on rakentajalla ollu näkemystä, en esimerkiksi ihan heti tajunnut että siinä on käytetty Buellin vakiotankkia - sen verran hyvin se istuu ton satulan kanssa yhteen.

ma^ko

Onhan tuossa näkemystä ja ideaakin sinällään, lopputulema kyl mun silmään aika kökkö. Toi tankki/satula istutus on ihan onnistunut, mut toi kompinaatio pienet "supermoto" fillarit, noi numeroplatet ja lokkarit, varsinkin taka, tekee tost kyl jotenkin kivuliaasti silmään istuvan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

flhx

Hauska rautis,28.1.2013, Ft Myers, Florida. Ite en aina jaksa innostua tollasista de-rake jutuista mutta oli tuo aika sympaattinen ilmestys. Harmi kun oli vieressä heti auto niin ei saanut kunnon sivukuvaa, toi mun vihreä öljylinko puolestaan oli sellasessa paikassa että ois joutunu vastavaloon ottaa kuvan jos sen paikalta ois kuvaa yrittäny. Omistajaa en valitettavasti tavannu vaikka hetken aikaa odottelin fillarin vierellä. (Kohta varmaan Hemuli kertoo kenen toi on, tässä lähimaastossa kun on parikin Bastardia...) Edit: helkkari, eihän toi Buttersin fillari oo? Sillä oli muistaakseni sillo joskus marraskuussa tommonen lievä de-rake rakenteilla kun käväsin moikkaamassa?

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Ei oo Buttersilla rautapäätä, ei sillä oo kuin Buellikoneinen hippi ja pari tavallista evoa. Hieno peli.

mista

Lainaus käyttäjältä: eeko - 25 tammikuu 13, 11:46:42
Onkohan tämä jo ollut täällä?
ironhead Rat bobber # 2
-eeko

mun pyörä huutais just tollasta stongaa..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

twinspeed

Tässä on evo-sportista tehty cafe racer.... ei häviä pätkääkään aidolle XLCR cafe-racerille, jota olen aina diggaillut kympillä.

Jaappanilainen Tramp cycle on tekijä.... sivuilta löytyy muitakin mielenkiintoisen näköisiä rakennelmia.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

flhx

Lainaus käyttäjältä: twinspeed - 01 maaliskuu 13, 00:23:24
Tässä on evo-sportista tehty cafe racer.... ei häviä pätkääkään aidolle XLCR cafe-racerille, jota olen aina diggaillut kympillä.

Aito XLCR oisi kyllä oiva kapine. Ei niitä täällä Floridan puolellakaan liikaa näy, neljän kuukauden aikana yhden (kalliin) bongannu myynnissä ja yhen nähny ajossa. Tutulla oli täällä liikkeessään sellanen kai joku reilu vuos sitte myynnissä, hinta oli niin asiallinen että vieläkin vituttaa etten sillä reissulla myyny jollekin meksikolaiselle toista munuaista ja ostanu CafeRaceria pois.

Tossa japanian versiossa häirittee toi pakoputki, näyttäs vievän jonkin verrankin kanttailuvaroja.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Redneck

Jep .. samaa fiilistä on, ja kummatkin hienoja  :)  

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

jannu

Asiaa kevyesti sivuten, kannattaa Ruotsin reissulla poiketa Tukholman laidalla sijaitsevassa MC Collection motskarimuseossa, sieltä löytyy mm. -77 XLCR sekä -83 XR1000 !!

Paikka on muutenkin tolkuttoman hieno, kalusto ihan huippua ja sopii hyvin esim. Norrtäljen reissulla lähes matkan varrelle. Suosittelen lämpimästi.
Ensi kesän loppuun asti siellä teemana "Racing".

http://www.mc-collection.com/1970-1989.html

kessu

Tollaset putket kun sais itellekin aikaiseksi...