Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Red Hot Chili Chopper

Aloittaja Rezi, 01 lokakuu 10, 22:05:14

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Ohjaustangon ensimmäinen ja tärkein tehtävä on olla törkeän näköinen. Siispä ehdottomasti ape! ;)
Long John Stroker

Kaaleppi

Lähellä täydellisyyttä :)

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jack - 08 maaliskuu 11, 22:02:21
Vie toi lampppu keulaputkien "sisään", ni jo rokkaa
Nyt lamppu on vähän lähempänä emäputkea. Pystyin jättämään pidikeraudan pois ja minimalistisuus edelleen maksimoitui ;D
Lampun piuha kulkee rungon sisällä ainakin 5cm matkan tullakseen taas ulos mittarinvaijerin reiästä...

Pikamaalasin spraymaalilla tangon mustaksi ihan vaan koemielessä. Ei toimi, ruskea siitä tulee.

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

välly

Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

Redneck

Tulee hieno. Maukkaat värit ja minä sit tykkään tuosta ohuesta eturenkaasta  :) ja pienestä lampusta.  Onko tuo jo satula ?  Jos ei..niin esim. tällainenkin sitsi on tuolla Britti-Hel..

Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

JPP

Mun silmään sopis paremmin matala tanko, kun tankkikin matalalla, mut ei Ape Hangerkään paha oo.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: välly - 10 maaliskuu 11, 10:35:59
Entäs sisäkaasu...?
Kyllähän sisäkaasu olis kliini, mutta toisaalta tuo perinteinen sojottavine vaijereineen on aika retro. Taidan jättää tämän.

Penkkikysymykseen kommentti, että valmista penkkiä en osta. Tein penkin pohjaa hartaudella ja sitä on säädetty runkolinjaan huolella. Pitää vain löytää paksua ruskeaa penkkinahkaa.

Tein penkin pohjan 1,5mm pellistä. Liian lerppuhan siitä tuli, joten taivuttelin erillisen alapellin. Sitten hitsasin pellit yhteen. Nyt se ei taipuile.

Redneck

Penkkikysymykseen kommentti, että valmista penkkiä en osta.

Ok ! Se oli vain vinkki  :)  uskon että satulasta tulee yhtä hieno kuin muustakin pyörästä . 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Miska

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 10 maaliskuu 11, 15:22:26
Pitää vain löytää paksua ruskeaa penkkinahkaa.

Kuinka paksua? Minkä laista nahkaa? Multa saattaisi löytyä jotain kelvollista...
-Just another guy on the lost highway-

fullhandjp

tuolta oon ite tilannu nahkat... on mustaa, ruskeaa ja luonnon vaaleeta.1-3 mm paksuus ja leikkaavat halutun kokosen palan.
http://www.puuhari.com/catalog/index.php?cPath=69_66

Rezi

Askartelin takajarrun mekanismin. En omista enemmälti työstökoneita, eli rälläkällä ja porakoneella tämä syntyi.

Tapin runko on tässä vielä 5 millin lattaa ja se taipui ikävästi. Hitsasin toisen 5 millisen kaveriksi ja johan alkoi löytyä jämäkkyyttä.

Jotta tätä viitsii tehdä, niin kyllä oikeasti täytyy tykätä metallin kiillottamisesta ;D

Spöke

Rosterin kiillottaminen on kivaa! Alsan kiillottamisessa taas naama tummuu. Mistäkö tiedän...
BTW, hyvältä näyttää, laita vielä palautusjousi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rezi

Kilpitelineen sain tehtyä valmiiksi. Kilven laittaminen pyörään on hommana jotenkin hankala. Aina se näyttää huonolta ja pitää vain valita vähiten huono vaihtoehto.

Valitsin pitkän mustapohjaisen kilven ja oli aivan pakko laittaa se pystyyn, ei se vaakasuorassa vaan millään näyttänyt hyvältä.
Hifistelin ja vein takavalon piuhan runkoputken sisällä ;D

Tältä kilpi näyttää takaa. Laaltavasti tuo on armottoman laiton eikä kelpaa tuollaisenaan katsastajalle.. Olis ehkä pitänyt valita kanttinen mustapohjainen kilpi. Sen olisi saanut varmaan paremmin mallattua tuohon.
Tangon maalamisella rungon värillä on yllättävän suuri merkitys pyörän ulkonäköön. Yllättäen tanko näyttäis olevan eniten erottuva ruskea osa pyörää, runko jotenkin hukkuu muuhun sälään.

Hemuli

Ehkä mä en ymmärrä mutta miksi toi johdon läpiviennin reikä piti porata rungon ulkopuolelle? Itse olisin laittanut sen sinne vanteen puolelle...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957