jarruletkun teko

Aloittaja Mr Smith, 10 elokuu 10, 20:09:49

« edellinen - seuraava »

Don Quijote

Kannattaa hommata vaijerileikkurit niin katkeaa letkut siististi ja rusentumatta. Jarruletkuille ainakin hyvät, paksummille letkuille isommat mallit on aika kalliita. Hyvillä peltisaksilla katkeaa myös aika siististi, tosin niillä on vaarana se letkun litistyminen, eli ei sovi ihan kaikille letkuille, kuten Hessu tuossa totesi.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 07 huhtikuu 11, 15:21:16
No ei nyt ainakaan 3/8" NPT, se kun on ulkohalkaisijaltaan 17,50 mm.

No sitten se ei olekaan NPT vaan mahdollisesti 3/8" - 24 UNF  joka  on 9,525 mm ulkohalkaisijaltaan.

Toinen vaihtoehto säilynee edelleen:  1/8 NPT joka näyttäis olevan 10.287 mm
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Riipe

ketäs porissa päin lyhentäis sporan jarruletkun kun stonga vaihtunu niin letkus on liian pitkä ny?

kessu

Kokeilepa Dunlop Hiflexia, sieltä mä olen letkuni hankkinut. Sieltä saa myös sellasia ohuempia teräspunosletkuja, joko kirkkaalla kuorella tai värillisellä kuorella, niiltä löytynee banjotkin hyllystä. Mulle tekivät aikanaan odottaessa uuden letkun. Nikottelivat ensin mut sanoin et tulee kytkimelle niin ongelmaa ei enää ollut.

Mopopoika

Hiflexin jarruletkut on nykyään ihan tieliikennekäyttöön hyväksyttyjä.
Mul on pyörässä ja autossakin niiden tekemät letkut.

Edullisia ja hyviä.