Vetopuolen vuoto

Aloittaja prätgäng, 31 toukokuu 10, 21:46:16

« edellinen - seuraava »

prätgäng

eihän noista vanhoista lohkoista koskaan tiedä mitä ne on?Jos laittaa delkronit niin ainaki pelittää.Mistä saa 790:lla taalalla lohkot? Ainaki suomessa hinta noin 1500e

Antti S.

No ebay on tietty yksi vaihtoehto,mutta kysypäs Gorilla-Bobilta.

http://www.gorillamotors.com/

Mä olen pariin otteeseen äijän tavannut ja pari S&S:n öljypumppua ostin parin kk:n sisään samalta hemmolta järkihinnoilla.Aika paljon meidän finjäveleiden kanssa hra on tehnyt kauppaa ja osaa muutaman sanan suomeakin..

Hemuli

Kyllä mä sen hinnan kaivoin suoraan Delkronin kotisivulta - eli se on ohjehinta josta voi jopa saada alennusta jenkkidiileriltä. Pitäähän tohon tietysti laskea parisataa rahtia ja tullit/verot mutta jää se silti tuhannen euron pintaan.

Ebaysta löytyvät halvemmat uudet lohkot lienevät Ultiman valmistetta - ei kai niissäkään mitään vikaa ole: http://www.ultimaproducts.com/enginecaseshovelhead.html
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Sitten kun ostat sen uuden lohkon? Katso että mukana tulee vetopuolenlaakerit ja muut pikku hileet niistä kertyy erikseen ostettuna pitkä penni. S&S:n lohkot tulee aina linjahoonattuna ja pinionlaakeri skooli mitattuna, nokkalaakeri ja vetopuolen sisäskoolit-asennettuna. Että niihin todellakin pystyy vaan alkaa kasaa konetta sen kummemmin pyörimättä.
Delkronilla varmaan sama homma, mutta niitä saa varmaan ilmanki? Muista tämä kun teet hinta vertailuja.

prätgäng

sopiiko näihin "tarvike" lohkoihin suoraan kaikki osat mitkä on orkkis lohkossakin esim. huohotin ym.. eli onko mitat samat mitä orkkiksessa?

Kiiski

S&S:ssä huohotin mukana,lohkon pinnapultit ja sylinterin juuripultit mukana. Mitoiltaan lähes identtinen kauttaaltaan vahvempi ja parempaa matskua. Pitäis varmaan pyytää kohta sponssia S&S:ltä sen verran tulee mainostettua niiden tuotteita.

prätgäng

kiitos koko porukalle kommenteista tästä on hyvä jatkaa  :)

prätgäng

Uudet S&S lohkot tilattu toivottavasti on laatu kamaa?

Lexus

Mites kun tilaa uudet lohkot. Pitääkö  koneen numero siirtää lohkoon, onko edes sallittua vai meneekö noin ilman numeroa??
Mites menetellään?
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Jensen

Mulla on Delkron lohkot ja pyörän papereissa lukee että kampikammio vaihdettu. ja 8% meni.

prätgäng

Oon miettiny samaa asiaa ?Virallisesti pitää varmaan käydä konttorilla näyttämässä luulisin?
epävirallisesti ajaa vaan:)Onko kellään faktaa?

Hemuli

Usein tarvikevalmistajan lohkoissa on ko. tekijän oma numero ja lohkojen mukana seuraa tuohon numeroon sidottu alkuperätodistus. Tällöin on helppoa käydä konttorilla muutoskatsastuttamassa lohkojen vaihto. Jos lohkoissa ei ole numeroa niin missään tapauksessa ei pidä mennä omin päin meistämään alkuperäistä numeroa ja ajaa niine hyvineen. HD käyttää erikoismeistejä ja virkamiehet on tänä päivänä niin sivistyneitä että kyllä huomaavat itse tehdyt meistokset.

Eli konttorin kautta on mentävä joka tapauksessa, muutoskatsastus on päivän sana. Joko uudelle moottorin numerolle tai sitten varmistusmeistokset itse meistetyn numeron päihin ja maininta lohkojen vaihdosta molemmissa tapauksissa niin säästyy ylimääräisiltä harmeilta. Se on nimittäin sillä tavalla että jos tien päällä kärähtää itse käpälöidyistä numeroista, epäilee poliisi osia välittömästi varastetuiksi. Voi tulla kävelyreissu...

prätgäng

Uudet S&S lohkot vihdoin kotona!Aika makeet!Yks juttu mietityttää?Lohkon mukana ei tullu huohotinta eikä vetopuolen laakereita skoolit oli kyllä paikalla?Ostin kuitenki uudet laakerit ja niissä tuli tietenki skoolit mukana kummat skoolit laitan?Laitoin muovi huohottimen tilaukseen mitä mieltä siitä ollaan?

Soikkeli

Huohotin ei tule mukana. Laakerit olisi pitänyt tulla.
Muovihuohotin kannattaa korvata esim. S&S metallisella tai reed-valvella.
C.O.G. 
Lifemember

Hemuli

Kuten Soikeli sanoi, laakerit olis pitäny tulla. Jos ei tullu niin sitten pitää vaihtaa myös ulkoskoolit koska laakerit ja skoolit on aina paritettu toisiinsa oikean päittäisvälyksen saamiseksi.