Vitutuksesta katkeaa verisuoni!

Aloittaja Kiiski, 30 huhtikuu 10, 08:56:06

« edellinen - seuraava »

Soikkeli

Eikä se ajaminenkaan niin kivaa ole. Testasin juuri uuden asun veden pitävyyden. Tallissa on kuivaa ja lämmintä ;D

Nih, sanovat ritarit.
C.O.G. 
Lifemember

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Soikkeli - 05 toukokuu 10, 20:12:23
Eikä se ajaminenkaan niin kivaa ole. Testasin juuri uuden asun veden pitävyyden. Tallissa on kuivaa ja lämmintä ;D

Nih, sanovat ritarit.
Ai jaa! Homot ostaa uusia ajovarusteita!

Ai niin mäkin ostin sellasen minkä selässä lukee Triumph! Se on vähän niinku mummon lypsytakin näkönen ja mä käytän sitä kun mä ajelen Triumpilla, siis tosi vähän. Chicago Harleyltä tilasin. ;D ;D ;D ;D

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Kannatti olla selvin päin vappu. Havaittavaa edistystä Trumpan kone lähestulkoon kasassa laatikko vielä ja Shovelikin alkaa ottaa muotoja. Swingi ja pellit maalattu. Pellit pyörähti maalarilla 2 päivää,kaikkien aikojen ennätys! Jälki hyvää.
Uusi laturi ja iskarit hommattu Shoveliin, pyörän omistajan otsarypyt alkaa oikee? Omakin henki kulkee pätkittäin.

Kiiski

Sijais synnyttäjän rooli sitten vihdoin ohi ihan ihku fiilis. Oli hyvät kelit duunaa. Josko nyt aloittais oman pyörän duunaamisen. Muijakin haluis jo radalle. Tollanen siitä sitten tuli.

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kokkonen

On hieno ja varsin vikkelästi koottu!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jarkka

Tossa on ilmeisesti Firestonet alla, kukahan mahtaa myydä noita Suomessa ?

Jack

Ei taida olla kellään hyllyssä, en oo varma. Omani tilasin Saksasta. Oldtime reifen oli firma.

J
Flatheads!!!

Antti S.

Lainaus käyttäjältä: Jarkka - 23 toukokuu 10, 13:34:09
Tossa on ilmeisesti Firestonet alla, kukahan mahtaa myydä noita Suomessa ?

Kotikylän rengasputkalla on hyvät valikoimat noita pöpilisti-osaston renkaita.Cokeria ja Firestonea löytyy kyllä.
Itse ostin tuumakoon sisäkumit tuolta,kun yllättäen "oikeasta" moottoripyöräliikkeestä ei löytynyt.

http://www.vammalanrengaspalvelu.fi/

Don Quijote

Näyttää oikein kunnon ajopyörältä. Pitää varmaan myydä bulu ja laitella jotain vastaavaa itselleenkin... Hieno!

Noita retro-renkaita voi kysellä myös --> http://www.samilassila.com/
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jarkka

Kiitos vinkeistä, pari kappaletta Firestoneja matkalla Suomeen Sami Lassilan kautta.

Kalle

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 24 toukokuu 10, 19:36:05
Näyttää oikein kunnon ajopyörältä. Pitää varmaan myydä bulu ja laitella jotain vastaavaa itselleenkin... Hieno!

Ajoergonomia kiitetävä...

Kiiski

Tää mun rakentelu harrastus muistuttaa enempi kiukuttelua kuin mitään muuta, niin nyt on taas uusi vitutus huippu aika lähellä! Sitä Trumpan konetta on sitten ihan turha koota pöydällä kun se ei mahdu kokonaisena runkoon. Huomasin vaan. Vittu Triumph rules! Silkkaa voitto kulkua.

janne63

Hemmetti ku komee Shoveli  :P Just semmonen ku ite tekisin .