Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Trashtracker HVA

Aloittaja RomuJussi, 12 marraskuu 22, 22:44:27

« edellinen - seuraava »

RomuJussi

Nonnih.

Jotta tulee jonnekin säilöttyä projektista kuvia ja työvaiheita, niin tuupataan ne tänne.

Runko on Hva vuosimallia 1930. Moottori onkin sitten asia erikseen, se on kotoisin Ruåttalaiesta palopumpusta. Muistuttaa erittäin vahvasti J.A.P tekelettä, tosin moottorin numerot ei sitte ole sinne päinkään kallellaan.

Josko tää tästä talven aikana valmistuis.

Nyt on suurinpiirtein kaikki oleelliset ja olemattomat osat haalittu nurkkiin. Seuraava vaihe onkin rungon jatkaminen, nykyisellä pituudella se on armottomasti liian pieni kokoinen. Tarkoitus olis jatkaa tankin alta x määrä ja swingiä x määrä.

click to view image

Noisemaker

Hyvä Tracker tulloo mut mukiteline puuttuupi ;D

RomuJussi

Lainaus käyttäjältä: Noisemaker - 14 marraskuu 22, 11:10:54
Hyvä Tracker tulloo mut mukiteline puuttuupi ;D
Tuolla ajettaessa tarvii olla jo siinä kunnossa, että ei enään pysty edes juomaan. Joten sä voit pitää mun mukia sillä aikaa.

013

mikäs se on syynä että swingiä pitää jatkaa? mun puusilmään toi näyttää ihan kelvolliselta.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

KariFS

Sopusuhtainen se on mun mielestä, mutta jos on sen verran lyhkäinen ettei mahdu kuski muna-asentoon?
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

RomuJussi

Juurikin tuon takia, kun ei kuski mahdu ollenkaan sopivaan asentoon.

RomuJussi

Siinä kävi nyt niin, että moottori vaihtui toiseen ikään kuin lennosta. Tuo V-twin saa jäädä hyllylle odottamaan toiseen samanlaiseen runkoon pääsyä. Tähän projektiin sattui ilmaantumaan sopivampi moottori… Kyllä kyllä, JAP-kiima on edelleen voimissaan, joten laitetaan sellainen sitten.

RomuJussi

Eli kutakuinkin nuo 2 on ”esikuvina”, muttei sinnepäin kuitenkaan.