Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun kytkin luistaa

Aloittaja panheadpan, 21 lokakuu 15, 19:47:01

« edellinen - seuraava »

panheadpan

Moi!

Olisko kellään vinkkiä mitä tehdä(muutakuin myydä paska pois). Eli pannussa kytkin alkoi kesällä luistamaan 3 ja 4 vaihteella.
Olen testannut uusilla kytkin levyillä, 2 eri teräslevyillä, Tamerilla ja ilman, jäykemmillä jousilla, 4 ja 5:lla massalevyillä, laittanut uuden työntötangon, säätänyt ohjeiden mukaan, välykset oikeat + jousipaine, remmin kitreys jne, Laatikko rempattu ja kiksin puolelta kaikki ok. 3 ja 5 piikkisellä piikkisialla. Ollut 2h alan likkeessä tarkistettavana ja vikaa ei löydy.
Olen merkillä tarkistanut,(ja luistattanu),että vetoakseli ei luista kampuran päästä.
Alkaa keinot loppua, vai onko tämä merkki ylemmältä tahdolta, että myy 12v omistettu pannu pois ja tuu järkiin.
Vinkkejä otetaan vastaan.

Kiittäen

Jarppi

Kapteeni sika

Korjauskikkaa en ossoo sannoo mut mitä jos hommaisit toimivan tarvikekytkimen.

panheadpan

Lisäyksenä vielä, että etumainen hihnapyörä on uramallia.On käynyt mielessä, onko kellään kokemuksia Barnetin/Riveran kykimistä ja toimivuudesta?

Kapteeni sika

Mulla on Barnetin Scorpion sovelissa ja oon ennenkin sanonut etten tiedä kuinka kytkin voisi toimia paremmin.

panheadpan

Ok, tarvii varmaan hankkia sellainen.

Kapteeni sika


Kapteeni sika

Tuosta viteosta muistui mieleen että mun kytkimestä puuttuu ne 2 ohutta rengasta jotka laitetaan ensimmäisen kitkalevyn jälkeen.

Kysäsin parnetilta et mitä helevetin virka niillä "Damper Seat":lla ja "Spring":llä on.

Vastaus:

The purpose of the Damper seat and spring is to help the clutch engage smoother in first gear. Once the clutch is engaged and the bike is moving, it does
nothing, just helps the transition from stop to go! If the clutch is operating to your satisfaction, there is no need to add these two rings to the clutch assembly.
They come installed in the clutch assembly when we packaged them, so someone must have removed them.


Ja sehän toimii myös ilman niitä.

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Pietzu

Mulla oli sama vika -67 g-shovel/rickrack, eikä korjaantunu ennen ku laitoi BDL:n kytkimen sen jälkeen ei ole ollu 8vuoteen mitää ongelmia. Ei o tartenu edes säädellä, siis aivan huolto vapaa. Asennetaan vanhaan kytkinkoriin. Ja kestää jopa nöyryyttäjä patoja.