Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovel sivarilla

Aloittaja rapula, 17 lokakuu 15, 20:48:45

« edellinen - seuraava »

rapula

Jotain turailua... takavalon putki on pätkä Benford-merkkisen ajoneuvon kardaania. Takalokarin sain muotoihin ja selkänojaa sovittelin 16mm mustasta.

Spöke

Uhkaaks ää valmistua kesäksi?
-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rapula

Harras toive olisi... sissy pitäisi olla ainakin riittävä, ei siitä nätti tule mutta korkea.

Spöke

Joutuu jo valitsemaan kulkureitin siltojen korkeuden perusteella,,,,
-Spöke

rapula

Poikkeus mopokuviin mutta tuo valonpidikeputki on tosiaan tuon pelin kardaanista napattu pätkä, halkaisija 80mm ja seinämävahvuus uskomattomat 1,5mm! Ei uskoisi miten se voi kestää tuollaisen dieselmoottorin väännön.

rapula

Runkoa näytetty konttuurilla, hitsisaumat ja muutokset kunnossa, uuden runkonumeron perässä katsurin lyömä merkki. Kysyin hintaa niin katsastusukkeli sanoi: anna olla, ei aina jaksa veloittaa mitään :)

rapula

Tämä on mukava vaihe, kun saa pulttailla osia ihan kiinni asti... kunnes ne taas irroitetaan.

rapula

Mikään ei mahdu minnekään ja itse sössin vielä lisää niin hyvä tulee, tässä vaiheessa huomasin sen että miten tärkeää olisi sovittaa ihan kaikki osat ennen maalausta, no onneksi syyllinen on lähellä :)

Spöke

Hyvältä näyttää, oikein hyvältä! Mopot Showhun valmiiksi?
-Spöke

rapula

Sinnehän se tavoite olisi... saako huijata ja jättää muut sähköt kesken paitsi käynnissä pysymiseen vaikuttavat?

Spöke

Kolmen johdon sijasta yksi?

rapula

Tänään oli tavoitepäivämäärä koeajolle, liikaa vastoinkäymisiä ja hieman laiskuutta, ei ihan kerennyt.  Huomenna olisi tulille tarkoitus kokeilla.

zeikki

Hyvältä näyttää, mut tuo sissy on kyllä mun mielestä överipitkä  :)

Tuomo

ei se liian pitkä ole mutta oisko liikaa takakenossa  ???

rapula

Minustakin se ensin näytti liian takakenoiselta, mutta halusin sen olevan suorassa kulmassa runkoon nähden, nyt kun olen sitä aikani katsellut niin tykkään että se on juuri noin. Takavalo samoin oli aikomus pystympään laittaa mutta totuin siihenkin :) Tänään ensimmäinen käynnistysyritys ja ekalla tulille, hymyilyttää.