sportsrerin vilkut reistaa

Aloittaja ezmo, 29 syyskuu 15, 22:38:46

« edellinen - seuraava »

ezmo

94 raitiovaunu ja tyhjäkäynnillä toimii vilkut loistavaat, vaan jos antaa kierroksia paikallaan ollessa vilkut jää hetkeksi palamaan vilkkumattomina ja sit sammuu. Motari nopeudessa ei toimi ollenkaan. Voiko vika olla muu kuin vielä löytämätön vilkkujen pluskaapelin maakontakti?

Vaihdoin vilkut minibulleteihin joissa polttimo, ei led.... Tai näin ainakin uskon.

Toiminut hyvin koko kesän, paitti ei enää....
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

NiLo

Minibulletit on ikääntyessään aika harakirejä.
Miinuskarvan eristys plussaan on pelottavan huonosti tehty.
Jollei ulkopuoliset mittaukset tuota tulosta niin avaa vilkku ja kato onko piuhat tukevasti kiinni siellä missä pitää?
Linssi irti, sieltä voi myös mitata onko poltin oikeesti maissa vai missä.

Jos sinulla on vasara, kaikki näyttää nauloilta.

Don Quijote

Veikkaan että se naurettavan heppoinen lampunkanta vilkun sisällä on murtunut ja tärinässä vetää runkoon. Uutena kun vetää vaikka silikonit kannan ja vilkun rungon väliin niin saattaa kestää.

Eli kuten edellä todettu, vilkut auki ja tutkimaan.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ezmo

Thanks.... Eli taas perinteinen downgreidaus tuli tehtyä ;)

-94 Sportster Hugger

ezmo

Moi. Kaikki kannat ok ja silikonia pohjalle... Tossa vilkkuja irrottaessa huomasin, että kunnpoltin on irti  kannasta, vilkku palaa eikä vilku. Enää en pysty jatkamaan pidempään. Pitää laitta peli aamuksi ajokuntoon duunimatkaa varten ;)

-94 Sportster Hugger

ezmo

Ny on hutkittu ja tutkittu. Ei oo omissa sähkötöissä vikaa. Ei ota maihin. Ajaessa ei toiminu mikään vilkku eilen eikä pihaan saavuttua kun moottorin sammutin. Parin minsan päästä pistin virrat niin toimi vilkut ok.... Oisko tässä jotain muuta nyt kyseessä ????

-94 Sportster Hugger

Make

Ihan vaan äkki-väkkiä ajatus putkahti Mieleen: Mittaa latausjännite kierroksilla.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ezmo

Hmmm... Aivan. Testaan huomenna. Mihinkäs pitäis asettuu maksimissaan ja jos antaa himovirtoja missä vika? Se jännitteensäädin uusittu vuosi sitten. Oli hajonnut orkkis....

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Soveli teki vastaavaa joskus, vilkku oli motari nopeuksis toooosiiiiiiii hidas. Pimeni sitten loppujen lopuksi kokonaan. Rele vaihtoon ja taas pelitti.

Kapteeni sika

....mulla on latauksen merkkivalo joka vilkuttaa punastavihreetä (ylilataus) kun jännite nousee 15.2 volttiin. Siinä vissiin suunnilleen maksimi.

ezmo

14.4v nousi kierroksilla maksimiin napajännite...  Vilkut toimii pihassa ny ok tyhjäkäynnillä ja kaasutellessa.... Ajoon jos lähtis, ei toimis enään sadan metrin jälkeen.

-94 Sportster Hugger

ezmo

Lienee rele vai se koko vilkunohjaus boxi? Sikanhintanen vilkkuboxi.... Onko kikka kolmosia korvata se jollain ?

-94 Sportster Hugger

Make

Käsimerkki on hyvä ja halpa  ;D Mutta eiköhän ATK:sta löydy kytkentäkaavioita vaikka kaksinapaiselle releelle.

ezmo

Lainaus käyttäjältä: Make - 04 lokakuu 15, 10:20:22
Käsimerkki on hyvä ja halpa  ;D Mutta eiköhän ATK:sta löydy kytkentäkaavioita vaikka kaksinapaiselle releelle.

No tuota olen lukenut vaan en todellakaan ole sähkömies niin ymmärrystä vailla oon miten pikkunen 20â,¬ kaksnapanen rele korvaa tommosen high tech 200â,¬ laatikon periaate ja käytäntötasolla ;)

-94 Sportster Hugger

Make

Lainaus käyttäjältä: ezmo - 04 lokakuu 15, 10:31:39
Lainaus käyttäjältä: Make - 04 lokakuu 15, 10:20:22
Käsimerkki on hyvä ja halpa  ;D Mutta eiköhän ATK:sta löydy kytkentäkaavioita vaikka kaksinapaiselle releelle.

No tuota olen lukenut vaan en todellakaan ole sähkömies niin ymmärrystä vailla oon miten pikkunen 20â,¬ kaksnapanen rele korvaa tommosen high tech 200â,¬ laatikon periaate ja käytäntötasolla ;)

Helposti. Tosin tuotahan ei saa toimiaan tietystikään siten, että painalluksesta alkaa vilkuttamaan ja toisesta lopettaa. Mutta mä esittäisin kysymyksen niinpäin, että tarvittaanko valon vilkuttamiseen 200â,¬ järjestelmää?

Edit: Ei se rele maksa kuin vitosen.