Coker Diamond tread

Aloittaja asavolai2, 23 toukokuu 15, 10:50:16

« edellinen - seuraava »

asavolai2

Terveppä kaikille,
Sain lätyskän ajoon ja alle laitoin Coker Diamondit. Oli kalliit mutta ajattelin että hyvät. Kohta on 2000km ajettu ja takanen ihan loppu.
Onko nämä vaan show-renkaita vai sattuiko huono yksilö?

En usko että liikaan tehoon kaatui tämän renkaan kestävyys...

Jack

ei tiä vielä... ;D  Mulla edessä Coker Diamond ja takana Allstaten 16" diamond. Kohtahan se nähään

Tosin, mulla on se ymmärrys, ettei Diamondit oo kaikkein kestävämpiä, mut 2K ajoo on liian vähän.
Flatheads!!!

twinspeed

Jep, kyllä on netissä mainintoja nopeasta kulumisesta, esim S&S Vintage moto talkissa. Joku sano, et ovat yksii nopeiten kuluvia ja et takasena kestää vain 3000 mailii.

Ei Kait tollaset vintage replica renkaat ole tehty erityisesti kulutus- tai pito-ominaisuuksia varten, vaikka kait niissäkin eroja on eri merkkien ja mallien välissä.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

flhx

Ja siella pohjolassa viela kevaalla tien pinta karhea talven jaljilta joten rengas kuluu tavallista rivakammin nyt.

Rengaspaineilla lienee melkoisen iso vaikutus varsinkin tuollaisissa tavallista nopeammin kuluvissa renkaissa.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Jack

mulla taitaa näissä rättirenkaissa olla 1,5 kiloo....

Tosin Cokerin Indian Scriptissä pidinn about sen 2,2 (takana). Se meni kantille, mut pintaa vieläkin, ja yli kymppi kilsoja vissiin sillä.
Flatheads!!!

asavolai2

Terve,
3000 mailia on jo aika paljon enemmän kuin 2000 km...
Minulla on paineet olleet siellä 2 bar:n paikkeilla. Ohjekirjoissahan on ehdotettu älyttömän pieniä paineita, en tiedä miksi.

Jack

missä ohjekirjoissa?  ja rättirenkaissa alemmat paineet toimii.

Jossain ketjussa aikaa sitten Hessu kerto ajettavuuden parantuneen kun pisti ohjekirjan mukaiset paineet, eikä moderneja...... ;D
Flatheads!!!

asavolai2

Service manuaalissa on 400x18 eteen 14 lbs ja taakse 16 lbs solo riderilla. Eikös nuo ole yhden bar:n tietämillä?
En ole koskaan noin alhaisilla uskaltanut ajaa (muuta kuin ehkä vahingossa). Ehkä olisi pitänyt...?

Jack

Kokeile....

mä voin tarkastaa mitä mulla shovelissa nyt paineet....kuhan pääsen mittaamaan, myöhemmin tänään.
Flatheads!!!

Jack

dodii

mulla noin 1,8 renkaissa.  Lueskelin vähäsen ja joku oli soittanu Cokerille ja suositus oli ollut 28-30 psi eli noin 2 kiloo.

Vanhat renkaat oli vissiin aika jäykällä sivulla, joten alemmat paineet toimi.

Taidan mennä noilla paineilla ite, sit sen näkee.
Flatheads!!!