T-kappaleet

Aloittaja Jarkko, 20 marraskuu 11, 10:50:51

« edellinen - seuraava »

Jarkko

Moi!

Onko kellään kokemusta 39 millisten t-kappaleiden työstämisestä 41 milliin?Vai onko tuhoon tuomittu idea jos puhutaan ihan ajofillarista?

Jarkko

rodchop

On kokemusta. Erittäin hyvä idea ;D Välttämättä ei tarvitse avartaa kuin ala T-kappale jos teet niihin ylä korkkeihin 39 mm sovitteet, siis niin tein itse.
HOG Forever Forever HOG

Don Quijote

Mulla on 41 mm hydran putket sportyn t-kappaleissa ja hyvin toimii. Mulla tulee putket läpi myös ylhäältä, kuten sportsterissakin.
Keula taitaa tosin olla vaihtumassa springeriin talven aikana, joten tuon voisi myydäkin siinä tapauksessa...

Tuossa kuva malliksi:

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jarkko

Moikka

Ihan hyvältähän tuo näyttää...keulaputkille ei ole tarvetta mutta t-kappaleille kyllä.

J

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 20 marraskuu 11, 20:30:55
Mulla on 41 mm hydran putket sportyn t-kappaleissa ja hyvin toimii. Mulla tulee putket läpi myös ylhäältä, kuten sportsterissakin.
Keula taitaa tosin olla vaihtumassa springeriin talven aikana, joten tuon voisi myydäkin siinä tapauksessa...

Tuossa kuva malliksi:

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Jarkko - 20 marraskuu 11, 20:42:28
Moikka

Ihan hyvältähän tuo näyttää...keulaputkille ei ole tarvetta mutta t-kappaleille kyllä.

Laitan viestiä kun mulla projekti liikahtaa. Jos et ole siihen mennessä kerennyt hommaamaan tai tekemään/teettämään jossain, on sen verran hidasta ollut tämä oma harrastaminen viime aikoina  ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 20 marraskuu 11, 23:05:21
Lainaus käyttäjältä: Jarkko - 20 marraskuu 11, 20:42:28
Moikka

Laitan viestiä kun mulla projekti liikahtaa. Jos et ole siihen mennessä kerennyt hommaamaan tai tekemään/teettämään jossain, on sen verran hidasta ollut tämä oma harrastaminen viime aikoina  ::)

Joo, palataan asiaan.Ei tässä itselläkään nää hommat näytä kovin nopeasti etenevän :D

Jarkko