S1 White Lightning

Aloittaja Natking, 08 lokakuu 09, 11:58:32

« edellinen - seuraava »

Natking

Nonnii, tuli sita mainosmielessa kaytya dynossa Loimaalla. 91.49hp ~6300 ja 112.8 nm vaantoa.
Vaanto nayttas olevan yli 100 nm 3200-6500rpm.

Pikkusen kay keskialueella paksulla/vaanto notkahtaa ja kun mennaan yli 6t niin mennee lievasti laihalle. Siina on forcewinderin(?) mutka ja KN filsu etta olis tarttenu hokata koittaa ilman niita. Toi keskialueen notkahdus ei oo eka mita oon nahny kun kaytetaan forcewinderia, onko sitten noin vai onko vaan osunu kohdille vastaava tapaus?

Muistasin etta kun uutena dynottiin se edellinen se olis ollu jossain 88hp kintaalla, eli Mikuni ja Borla antais 3.5hp???
Just trying to be different (like everyone else)

Natking

Jaajuu, huomenna kohti Gardemoenia. Katotaan miten perse kestaa matka-ajoa ;D

poromarko

Natking

Oh-hoh, onpas halpa!
Tuli kaytya lauantaina Alastarolla hiukan kiihdyttelemassa ja 12.008/ 179.65 oli paras veto. Tais olla vahan myotatuulta kun 6 muuta vedoa oli 12.17-12.23. Nopeudet kuudessa vedossa 2km/h sisalla.
Voisimme siis paatella etta ei toi paksa mee kauheesti lujempaa  ::)

Vuonna -98 uutena/vakiona tuli vetastya 12.01, eli voimme todeta etta 15kg;n vanheneminen ihmisessa voidaan kompensoida Mikunilla ja Borlan aanenvaimentimella.  ;D

_Juha_

mä oon jo hiukan aikasemmin pannu merkille että blocketissa ois s1 edukkaasti ja vielä halvemmalla sais x1:stä.

paljonkohan tollasen sykkösen verot vois olla?

mites kun jotkut puhuvat että tuolla blocketissa osa hinnoista on ns. lähtöhinta?

saksassa taas noi buelit on mielestäni aika arvokkaita..suomesta puhumattakaan ::)

miten lienee ameeriikan hinta taso..
too fast to live    too young to die

poromarko

Veroa menee tonnin pintaan ehkäpä jopa alle, halpaa on kuin saippua.
Ostoksille vaan Luleåååån.

Mitä ite oon ruottalaisilta ostellu niin kyllä hinnat on sitä mitä lapussa seisoo.
Ei tahdo onnistua tiskuteerata hintoja juurikaan alaspäin mutta enpä ole törmänny mihintään alkaen hintoihin.

Hinnat suomessa normaali pyyntihintoja rahalla ostettaessa tuppaa asiat muuttumaan ,suoranrahan ostajat taitavat olla katoava luonnonvara? omani ostin suomesta.

Bulutus

No on kyllä sitte tosissaan halpa!!5345e!!Ja vielä mitä sillä on menny noihin viri osiin,pitäsköhän painostaa vaimoa vaihtaa XB9SX White lightningiin..

Hemuli

Ei voi kun laulaa kuorossa - todella halpa on svenssonin valkoinen salama. Noi osat jo maksaa varmaan puolet pyyntihinnasta. Toivottavasti ei ole ollut ongelmia noiden Nicasilpyttyjen kanssa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957