sportsrerin vilkut reistaa

Aloittaja ezmo, 29 syyskuu 15, 22:38:46

« edellinen - seuraava »

kkuula

Eikös näissä uudemmissa vilkkukytkimet ole painonapit eli eivät jää pohjaan? Silloin voinee olla ettei palkällä euron releellä homma vielä toimi.
Sportster vm.87 Vantaa

Make

Lainaus käyttäjältä: kkuula - 04 lokakuu 15, 18:52:59
Eikös näissä uudemmissa vilkkukytkimet ole painonapit eli eivät jää pohjaan? Silloin voinee olla ettei palkällä euron releellä homma vielä toimi.

Vitosen se maksaa. Toiset pystyy irroittamaan käden tangosta suuntamerkin antamiseksi ja toiset ei pysty pitämään peukalolla nappia pohjassa. Vilkkureleitä saa käsittääkseni tuolla herätä/sammuta toiminnollakin.
Voihan niitä moduuleita löytyä toki käytettynäkin, saattanevat jäädä ylimääräisiksi chopperoinnin alttarilta.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ezmo

Käsimerkein mennään Shovelilla vaan tämä kun  "on vaimon" ;)
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

twinspeed

Nopeusmittarikin on yhteydessä vilkkujen toimintaan.

Mulla lopetti nopeusmittari hetkellisesti toimintansa anturivian takia. Nyt on vilkkkujen automaattinen pois-päältä-menokin sen ansiosta pakkolomalla. Ja juuri kun olin oppinut ajamaan niin, etten paina katkaisijaa uudestaan ja laita kiihdyttäessä vilkkuja uudestaan päälle. Nyt ne vilkuttimet penteleet taas tuppaavatkin unohtumaan päälle, kun mittari ei niitä ota pois päältä.

Nopeusmittarin sensorillakin on nimittäin "sormensa" pelissä tässä vilkkujen toiminnassa. Kiihdyttäessä tai ajaessa automaattinen pois-päältä-meno tai poiskytkeytyminen on jotenkin nopeusmittarin anturin ohjaama. Kun nopeusmittari kyykähtää, niin vilkuista putoaapi pois tämä toiminto ja ne jäävät päälle, kunnes nappia painetaan uudestaan.

Ei siinä mitään, jos sitä oppisi uusia tapoja lennossa. Vaan kun ei opi.... Tottumus on toinen luonto, sanotaan.

On se vaikeeta...  ;D

Olen aiemmista pyöristäni ottanut vilkut pois kaiuken muun turhan ohella, mutta nyt en tohdi sitä tehdä. Voi vilkuttimien poistaminen nimittäin johtaa konstaapelin kanssa turhan läheiseen kanssakäymiseen.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."