Shoveliin single fire

Aloittaja Spöke, 05 maaliskuu 11, 12:55:47

« edellinen - seuraava »

erakko

Mulla Dyna S (single fire) tussautti virtoja pois laittaessa,joskus harvoin silloin ku laittoi virrat päälle. Hunt ei tussauta!  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Herranjestas mikä JYTKY!!!
Vaihtelin pansoveliin öljyt ja käyttelin lämpöseks tallissa. Sammutin koneen ja huomasin keinuvipuakselin pultin päässä öljytipan. Noo, pikkuhomma, tulppa irti ja uus O-rengas kehiin. Ja kone tulille, että näkee vuotaako. 1.potku-ei tulosta. 2.-potku ei lupaa. No, tarvii vissiin tyhjiä alle- virrat pois ja kolme-neljä tyhjää, etupytyn puristus kohdalle, poljin ylös jos pussauttaa kaasariin, ei mee polvi paskaks.
Virrat päälle- KABUUUUMMM. Savua. Hiljaisuus. Housujen etumus märkänä. CV roikkuu bensaletkun ja adapterien varassa.
Prässätty ja liimattu adapteri antautui ja irtosi.  Et niinku vähä pussautti. Toivottavasti ei rikkonut luistin kumikalvoa. Prässäsin adapterin laakerilukitteen kans uudelleen paikalle, taidan huomenna vielä laittaa pidätinruuvit, mutta mistäs se seuraavaks antautuu...????
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Spöke

Hemuli

Ei sais nauraa kaverin vahingolla mutta kun aivokuoreen piirtyy kuva Spökestä pukinparta kärähtäneenä savupilven keskellä niin ei voi olla hiljakseen hymyilemättä ;D... Toivottavasti Jytky ei aiheuttanut kalsaripyykkiä...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Don Quijote

Lainaan aihetta kun läheltä liipaisee...

Tallissa odottaa magneetto asentamistaan tötterö-shoveliin. Mistään ei oikein löydy mitään järkeviä ohjeita hommaan. Joe Hunt H4 kyseessä. Löytyiskö täältä jotain käytännön vinkkejä, miten teen asennuksen hallitusti ja oikein jo ekalla kerralla?

Toisaalta pyörä toimii loistavasti nykyisellä kärkisytkällä, joten varsinaista tarvetta vaihdolle ei ole. Mutta jos homma ei ole "pulttaa kiinni" asennusta kummempi (heh heh, as ever... ;) ) niin miksipä sitä ei kiinni laittaisi.
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

jyrggä

Empä minä oo noita hunttia tai morrista ikinä (vielä  ;) ) hiplannu, niin ku asentamismielessä.
Mutta sehän on niinku kärkisytkän laitasit, periaatteessa.
1. Kato ennakkomerkki kohalleen, sitten tökkäät sen mankun koloonsa nii että kärjet on juuri aukeemassa.
2. Siitä sitte polkemaan ja säätämään tarkemmin mikäli vielä tarvetta.
Noin mä sen kahdella tein, molemmat toki erikseen.

Joku vanhempi magneetto-herra varmaan voi tuohon oikeitakin ohjeita antaa, eli siis miten se kuuluu tehdä oikein.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

ma^ko

Mä olen joskus kauan sitten yhteen pannariin ja useampaankin sumujensaarten laitteeseen mankkuja asentanut ja kyl toi jyrggän resepti kuulosti ihan oikean malliselta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 20 toukokuu 11, 08:24:36
Ei sais nauraa kaverin vahingolla mutta kun aivokuoreen piirtyy kuva Spökestä pukinparta kärähtäneenä savupilven keskellä niin ei voi olla hiljakseen hymyilemättä ;D... Toivottavasti Jytky ei aiheuttanut kalsaripyykkiä...
Kuva on oikea, vaimo pesi jo kalsaritkin ;D  Oisko kellään ideaa, miten ton kipinän sais pois virtaa kytkettäessä? Pitääkö mun laittaa katkaisija puolan herätejohtoihin?
-Spöke-

rodchop

Tulpanhattut irti kriittiseksi hetkeksi.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Oisko kellään parempaa ideaa ;D

ma^ko

Jos sul on siin DynaS ja se pössyttää jytkyjä ja Vulkaano ei, niin vaihra siihenkin Vulkaano... tai mankku... tai kärjet... tai...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.