Ketjut ja rattaaat rautapäihän

Aloittaja Mr.Horsepower, 20 helmikuu 12, 14:27:32

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

79 rautapäääähän suunitelen ketjujen/rattaiten ostoa

oliko näin että joku big twin eturatas kävis sporsteriin Booreileen Akselille ?? Luulen ettei ainakaan offsetti riittäs Mutta helpompi ois sorvissa katkasu terällä / rälläkällä tehä Eturatas kuin että "rasiaporalla"  Kuten Hemulli teki porasi tuon rattaan kahtia ja leviitäisi siitä siiten ? Käypäsen :)

ketju merkki onko se Biltema ja mikähään malli varmaan joku tuollainen Street Fb-renkaalinen versio
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Varaosat/Muut/MP-ketju-Street-FB-renkaallinen-82124/

Vaiko onko ketju merkki Subaki ? Ainut ja.... Oikea
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

mielikuva

Vasta 1500km ajoin noilla biltema ketjuilla viime kesänä rautapäässä. Mun käsityksen mukaan ei ollenkaan huonot. Onko muilla laajempaa kokemusta noista ketjuista?

_Juha_

mä olen myös jostain kuullut että noi biltsun ketjut ois jopa ihan hyviä. niinpä ostin omaan pyörään sieltä,en kyl oo metriäkään ajanu vielä niillä.

akkuja en ota sieltä kyllä vaikka ilman sais...ne on täyttä p*skaa jossa vissiin kusta sisällä.
too fast to live    too young to die

SOHVELI-76

Joku jossain arveli että B-teeman ne vahvemmat ketjut olisi jopa CZ merkkiä ilman merkkiä. Jos näin on niin varmaan OK. Sehän on puolalainen vastike japseille. Vasta ostin itselle CZ:n huokeamman hinnan lisäksi sen perusteella että ovat kahdesti valmiiksi kiristetyt. Ei siis tarvi olla kolmesti viikossa kirimässä uutena niin kuin sitä muutoin hyvää japsi verrokkia.
0405691644

Kiwi

Kyllä biltemasta voi akkuja ostaa, muttei mopoon. Ainaki auton akut on hyvin kestäny, ja varmaa pitää hakea Amazoniinki sieltä akku... ::)

013

hiot rattaasta rälläkällä pintakarkasun veke niin on helppo pala reikäsahalle ;)
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 26 helmikuu 12, 17:17:40
Kyllä biltemasta voi akkuja ostaa, muttei mopoon. Ainaki auton akut on hyvin kestäny, ja varmaa pitää hakea Amazoniinki sieltä akku... ::)
Pitää vissiin palauttaa takaisin sekä pannun ja lapion akut. Oisit voinu tuon kertoo neljä vuotta sitten.Höh.
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

tuuba

kyllä se menee rasia poralla se ratas kappaleiks
ne mitkälie "mustanitratut" en tiiä termistä enkä menetelmästä sen enenpää 2-3mm kummaltakin puolelta niin saatanan kovia mut kylä nekin sillä rasiaporalla menee ja ne toiset sit onki ihan meltoa
ja mitä noihin bilteman akkuihin tulee samoilla linjoilla jäsen spöken kanssa.
mulla on yks bilteman akku hajonnu kun oli sovelin akku kotelon pohjajje jääny iso hitsi nööli ja se teki reijän siihen akkuun vika ei lienny akussa...vai? ;D
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 02 maaliskuu 12, 20:18:10
Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 26 helmikuu 12, 17:17:40
Pitää vissiin palauttaa takaisin sekä pannun ja lapion akut. Oisit voinu tuon kertoo neljä vuotta sitten.Höh.

Mopossa on mangneetto, mihin sitä akkua tarttee?  ;D

Hemuli

Muutaman noita rattaita perkasin aikoinaan, tavallinen kiinanratas menee rasiaporalla helposti - ainakin jos sorvaa ensin pinnasta puolisen milliä tavaraa pois, ei se sen syvempään ole karkaistu. Sen sijaan jenkkiläiset PBI-rattaat on ihan toivottomia työstää, niissä karkaisu ulottuu huomattavasti syvemmälle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

_Juha_

ei ne akut oo hyviä,mää ostan ainaki puuilosta jatkossa ;D
too fast to live    too young to die