skillpages kutsu - VAROITUS

Aloittaja seppo, 10 tammikuu 13, 13:28:19

« edellinen - seuraava »

seppo

Tuli kaverilta kutsu skillpages sivustolle jossa luulin että liittyy johonkin moottoripyörän käikäleen näyttämiseen. Kyseinen sivusto lukee esim. Gmail tilisi osoitekirjan (jos liität sen gmailliin) ja lähettää kutsun omissa nimissäsi kaikille osoitekirjan henkilöille.

Perkele että pitikin mennä vipuun. Yleensä olen ollut enemmän kuin varovainen näissä jutuissa mutta nyt vietiin kuin märkää rättiä.

Älkää missään tapauksessa hyväksykö kutsua jos sellaisen saatte!

- Seppo

Hemuli

Taisi tulla ainakin meikäläiselle kutsu Seppo Shovelilta, onneksi ei ole ollut tapana klikkailla noita esikatselua enempää.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

akrapu

Joup, älkää vastailko noihin. Joku työkaveri on mennyt hyväksymään ja nyt minun työmailiin pukkaa ko. kutsuja päivittäin :-(. Jos tuohon vastaa, niin ohjelma lähettää vastaajan sähköpostiosoitekirjan ja ko. osoitteisiin alkaa pukata kutsuja. Lisätietoja vaikkapa täältä: http://www.hs.fi/kotimaa/Cert-fi+Skillpages-kutsuja+kannattaa+varoa+mutta+myös+Facebook+kalastelee+tietoja/a1305626144102
- akr

Don Quijote

Mulle on tullut parikin kutsua, mm. Seppo Sovelilta. Ei onneksi macissa aukea edes skillpages webbisivut. Spämmiksi olen merkannut
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

j

Meikä meni ansaan kanssa. Toi skill-nimi hämää helposti.
Näpräsin koiralenkillä älyluuria ja huolimaton lueskelu pisti avaamaan linkin. En edes ehtinyt/suostunut kirjautumaan, kun alkoi tulla raportteja kavereille toimitetuista kutsuista.
Poistuin koko sivustolta ja anelivat perään, vaikken ollut edes kirjautunutkaan sinne.
Harmi että iso kasa työ- ja mopokavereita luulee että olen mukana mokomassa ja joutuvat poistelemaan paskapostia. Vähän nurisivat jo tossa lenkille lähtiessä.
Toi kura lähtee helposti kiertoon!
t: anti-skill-j

Vette427

Lainaus käyttäjältä: seppo - 10 tammikuu 13, 13:28:19
Tuli kaverilta kutsu skillpages sivustolle jossa luulin että liittyy johonkin moottoripyörän käikäleen näyttämiseen. Kyseinen sivusto lukee esim. Gmail tilisi osoitekirjan (jos liität sen gmailliin) ja lähettää kutsun omissa nimissäsi kaikille osoitekirjan henkilöille.

Perkele että pitikin mennä vipuun. Yleensä olen ollut enemmän kuin varovainen näissä jutuissa mutta nyt vietiin kuin märkää rättiä.

Älkää missään tapauksessa hyväksykö kutsua jos sellaisen saatte!

- Seppo

mulle tuli kans aamulla tuo ja joku etiäinen oli ku Seppo Soveli luki mutta oli eri osoite ku sulla niin enpäs onneksi avannu.  >:(
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan