Buellin änkkärin mitat?

Aloittaja Jute66, 01 huhtikuu 11, 14:54:29

« edellinen - seuraava »

Jute66

Pitäisi saada orkkis buellin äänenvaimentajan pituus ja halkaisija mitat selville.
Mahtaisko kellään olla irrallaan ja ilmotella mittoja..?
Myös osto vois olla mahdollista, jos vaan käy projektiin mittojen puolesta.

-Jute

filtteri

mikä buelli?? mulla on tossa irrallaan oleva orkkis vaimennin s3t vm-98 mallista mutta sama löytyy varmaan muistakin putkirunkoisista,eli voin mittailla mut en myydä..jos vaikka joskus ihan pussihousuks heittäytyis.

Hemuli

Mulla on kans putkirunkoisista muutamakin vaimennin: orkkis, V&H hiilikuitupönttö ja Wileyco:n titaaninen. Myyntiaikeita ei kyllä mullakaan vielä toistaiseksi ole mutta mittoja voin käydä ottamassa jos tuo on mitä haetaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jute66

Jees. Vakio pöntön mitat olis hakusessa! Tarkotus olis viritellä/ modifioida siitä fxr:ään vaimennin joka ehkä kelpais konttorillakin, ilman äänimittaus rahastusta..

Hemuli

Kerro nyt MINKÄ Buellin pönttöä tarkoitat? Kaikki ne on järkyttävän isoja mutta noissa uudemmissa XB-malleissa on ihan käsittämättömän kokoiset vaimentimet. Kyllä FXR menee jollain muullakin kuin vakiovaimentimella läpi, melurajat ovat nykyään sen verta korkeat.

filtteri

voit varmaan iskeä sinne minkä tahansa tarvike sliparin mulla kiinni buellissa 1200cc banditin hiilikuitupönttö ja eikös hemulin vanhassa fxr:ässä komeillu joku akrapovicin slipari.kävin mittaamassa vaimentimen stratekiset mitat pituus 65cm leveys 14cm korkeus 12cm matsku rst paino...melkonen :P

Hemuli

FXR:ssä oli Yoshimura. Muijan sportissa on X1 Buellin Wileyco titaanivaimennin ja sekin on todella hiljainen.

Jute66

Ennakkotapausta tässä yritetään.. Olisi tarkoitus "piilottaa" änkkäri ja myös käyttää hyväkseen tyyppihyväksyntä-> FXR leimaan ilman äänimittauksia!
Eli mahdollisimman pieni pönttö, mitä pystyy muokkaamaan?

Jute66

Eipä kuitenkaan taida onnistua kun tarkemmin luin viestit ja Filtterin pistämät mitat.. On se iso. Kyselen tyhmiä kun buellista en tiedä mitään.

Hemuli

Joo ja toihan on vielä pieni, eihän se ole lähelläkään Buellin vakiovaimenninta - tossa mun S1:ssä on reippaasti leveämpi pönttö.

Eikä siitä "tyyppihyväksynnästä" ole sulle mitään hyötyä kun ei se koske FXR:ää. Mitä "ennakkotapausta" tässä haetaan, kyllä noi yleensä ihan yksittäisinä keisseinä käsitellä. Ei kai melumittauksesta mitään ekstraa veloiteta, sehän on osa normaalia muutos/rekisteröintikatsastusta? Ja jos vaimennin on vaihdettu alkuperäisestä poikkeavaan, mitataan se ja tulos merkitään rekisteriotteeseen - ihan sama mistä se pönttö on.

Minkä ikäinen pyöräsi on?

Bulutus

Vähän ot:ta mut mullakin löytyy täydellinen S1 orgis putkisto ja eipä noista kannata luopua jos ei aivan pakko ole kun ei koskaan tiedä mitä ne keksii meidän päänmenoks..jossain vaiheessa oli Hd-Helsingissä sama tehtaan race putkisto hyllyssä mikä nyt kiinni omassa ja harmittaa kun ei sillon ostanu varastoon,nykyisessä race pöntössä rupes oleen vähä räkäset saundit niin vaihdoin sorvijätteet punottuun narumaiseen crossi villaan ja saundit muuttu pehmeiks ja jytyiks ja tuntu että vielä pysyykin sisällä..jos jollain sattuu olemaan uutta tehtaan race pönttöä ylimääräisenä niin olen kiinnostunu..